Felles skravle 2015

Husker den fra kakelotterier da jeg var liten. Er noe vaniljekrem inni den, og alt med vaniljekrem er fantastisk godt.

c6c1c757b13f8a24c1506e11019adb0e-image.jpeg

Den vi pleier å ha er uten kremen da. Litt mer blanding egentlig: vannbakkels og gjærbakst

Ja, det blir jo bare gjetting, men kjekt å ha noe håp å klamre seg til :)

husker jeg tok det så med ro når jeg gikk 13 dager over med frøkna :) Men tviler på at jeg tar det like rolig denne gangen, da jeg egentlig er på tur jeg når min foreløpige termin er :P

husker jeg tok det så med ro når jeg gikk 13 dager over med frøkna :) Men tviler på at jeg tar det like rolig denne gangen, da jeg egentlig er på tur jeg når min foreløpige termin er :p
13 dager var lenge. Tror jeg hadde blitt ganske utålmodig da. Enn så lenge tar jeg det med knusende ro, selv om jeg gleder meg til å kunne snu meg i sengen uten store smerter. Han kommer når han kommer :)

13 dager var lenge. Tror jeg hadde blitt ganske utålmodig da. Enn så lenge tar jeg det med knusende ro, selv om jeg gleder meg til å kunne snu meg i sengen uten store smerter. Han kommer når han kommer :)

Den gangen syntes jeg ikke det gjorde noe, og det tiltross for at jeg 3 uker tidligere var på sykehuset pga blødninger og da hadde jeg åpnet meg 3 cm :P Ja de kommer når de kommer og lite man får gjort med det. men skjønner godt at du vil bevege deg uten å ha vondt :)

Back
Topp