du får kose deg de neste dagene å ta vare på deg selvHååper virkelig jeg slipper det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
du får kose deg de neste dagene å ta vare på deg selvHååper virkelig jeg slipper det!
Syns at han var dumBuu *tommel ned*
Samboeren kom ikke hjem med noen ting han![]()
hadde vist smakt den lell. bare ikke viste hva den heter.Det er veeeldig godt![]()
Husker den fra kakelotterier da jeg var liten. Er noe vaniljekrem inni den, og alt med vaniljekrem er fantastisk godt.
![]()
Ja, det blir jo bare gjetting, men kjekt å ha noe håp å klamre seg til![]()
Man har godt av alt som er godt. Basta!Syns at han var dumHar kanskje ikke godt av alt dette heller
![]()
Virkar nesten slikGjorde det samma i dag når eg åt ein gresk jordbær yoghurt
![]()
13 dager var lenge. Tror jeg hadde blitt ganske utålmodig da. Enn så lenge tar jeg det med knusende ro, selv om jeg gleder meg til å kunne snu meg i sengen uten store smerter. Han kommer når han kommerhusker jeg tok det så med ro når jeg gikk 13 dager over med frøknaMen tviler på at jeg tar det like rolig denne gangen, da jeg egentlig er på tur jeg når min foreløpige termin er
![]()
Haha, spørs om jeg klarer både det ene eller det andre, altså å nå de 1500 eller å stoppe på 1500![]()
Samboeren kom ikke hjem med noen ting han![]()
ja så nå tar jeg hevn og titter på babyklær på ellosDet var dårlig gjort![]()
Krysser tærne for det! Fingrene kan ikke krysses, for de skal tastes med1500 skal du nok klarehehe
Det var litt av en hevnja så nå tar jeg hevn og titter på babyklær på ellos![]()
ja så nå tar jeg hevn og titter på babyklær på ellos![]()
Haha, ja sant detKrysser tærne for det! Fingrene kan ikke krysses, for de skal tastes med![]()
13 dager var lenge. Tror jeg hadde blitt ganske utålmodig da. Enn så lenge tar jeg det med knusende ro, selv om jeg gleder meg til å kunne snu meg i sengen uten store smerter. Han kommer når han kommer![]()
Huff, stakkars! Må være tøft å jobbe med slike som ikke kan kureres.Uff kreftpasient. på tv nå.
Det må det være helt klart. Tøt å se, minner meg litt om pappaHuff, stakkars! Må være tøft å jobbe med slike som ikke kan kureres.