Felles skravle 2015

Det ble pistasjis
Det er godt! Særlig den du kjøper i iskiosker i utlandet, syntes den smaker enda mer pisasj enn den vanlige her hjemme.

Husker den fra kakelotterier da jeg var liten. Er noe vaniljekrem inni den, og alt med vaniljekrem er fantastisk godt.

c6c1c757b13f8a24c1506e11019adb0e-image.jpeg
ja den har jeg smakt :) hvordan går det med deg nå? noen tegn på at riene skal starte?

Herlighet, jeg får vann i munnen! Hadde helt glemt den kaken, jeg, men den er jo sinnsykt god!
Tanta til mannen pleier å lage den. Helt syyykt god. Jeg har fått oppskriften hennes, så er vel på tide å prøve den snart:)

ja den har jeg smakt :) hvordan går det med deg nå? noen tegn på at riene skal starte?
Her er det ingen tegn til noe som helst. Utenom full fest i magen, men det er ganske vanlig med denne her babyen min :P Håper på litt action i natt :)

Italiensk is er fantastisk godt hvertfall
Helt enig. Jeg er ikke så veldig glad i is her hjemme, men sånn italiensk, det kan jeg spise flere ganger daglig når jeg er på ferie :)

de er flinke til å skravle på generelt også :) men gidder ikke ha 6000 i slutten av mnd når jeg bare trenger 1500 ;) blir det det blir over selfølgelig ;)
Nei, tror jeg står over den jeg og nå;) hehe

Back
Topp