Mallejenta
Glad i forumet
Jeg oxoHåper håper♡♡♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg oxoHåper håper♡♡♡
Det er godt! Særlig den du kjøper i iskiosker i utlandet, syntes den smaker enda mer pisasj enn den vanlige her hjemme.Det ble pistasjis
ja den har jeg smaktHusker den fra kakelotterier da jeg var liten. Er noe vaniljekrem inni den, og alt med vaniljekrem er fantastisk godt.
![]()
27 lange dager til termin. Håper jeg slipper overtidtiden kommer nok fort nokikke lange tiden igjen nå. blir spennende
![]()
Tanta til mannen pleier å lage den. Helt syyykt god. Jeg har fått oppskriften hennes, så er vel på tide å prøve den snartHerlighet, jeg får vann i munnen! Hadde helt glemt den kaken, jeg, men den er jo sinnsykt god!
Know the feeling....Babyyyer. Vil holde min snart. De siste dagene har gått så sakte![]()
Å NAM! Det er favoritten til sambo
Elsker den jeg og!
Pistasj med sjokoladebiter?[/Q
Haha, syntes det var godt den og?![]()
Er det en type vannbakkelskake?Husker den fra kakelotterier da jeg var liten. Er noe vaniljekrem inni den, og alt med vaniljekrem er fantastisk godt.
![]()
Akkurat hvilken smak man vilFinnes det mange ulike?![]()
Italiensk is er fantastisk godt hvertfallDet er godt! Særlig den du kjøper i iskiosker i utlandet, syntes den smaker enda mer pisasj enn den vanlige her hjemme.
Her er det ingen tegn til noe som helst. Utenom full fest i magen, men det er ganske vanlig med denne her babyen minja den har jeg smakthvordan går det med deg nå? noen tegn på at riene skal starte?
Hahaskal jeg komme å se på degsnart ferdig her vettu hahahaha
Tja, kanskje... Har aldri laget den selv og har ikke smakt den på år og dag, så husker faktisk ikke helt...Er det en type vannbakkelskake?
ja tror ikke det er noe skøy å gå over terminen. man har liksom en slutt dato27 lange dager til termin. Håper jeg slipper overtid![]()
GelatoItaliensk is er fantastisk godt hvertfall
Helt enig. Jeg er ikke så veldig glad i is her hjemme, men sånn italiensk, det kan jeg spise flere ganger daglig når jeg er på ferieItaliensk is er fantastisk godt hvertfall
ja. mener den smaker noe sånt i allefallEr det en type vannbakkelskake?
Nei, tror jeg står over den jeg og nåde er flinke til å skravle på generelt ogsåmen gidder ikke ha 6000 i slutten av mnd når jeg bare trenger 1500
blir det det blir over selfølgelig
![]()