Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Merker du ikke at noe er på vei til å skje heller?Know the feeling....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merker du ikke at noe er på vei til å skje heller?Know the feeling....
Før eller siden kommer den27 lange dager til termin. Håper jeg slipper overtid![]()
Hååper virkelig jeg slipper det!ja tror ikke det er noe skøy å gå over terminen. man har liksom en slutt dato![]()
NopeMerker du ikke at noe er på vei til å skje heller?
Takk for advarselen, da skal jeg holde meg unna de i utlandet.Det er godt! Særlig den du kjøper i iskiosker i utlandet, syntes den smaker enda mer pisasj enn den vanlige her hjemme.
Og der skal du stoppe? HahaJeg går for 1500, max 1501![]()
har flere typer ben & jerris i fryserenHelt enig. Jeg er ikke så veldig glad i is her hjemme, men sånn italiensk, det kan jeg spise flere ganger daglig når jeg er på ferie![]()
Jeg vil virkelig inn i buksene mine igjen. Så jeg håååper
Heldigvis har de masse andre smaker å velge blantTakk for advarselen, da skal jeg holde meg unna de i utlandet.
Er ikke noe glad i pisasj
De er sinnsykt dyre, er de ikke? Har aldri smakt dem, men har skjønt på andre at det er littegranne bedre enn vanlig Hennig Olsen og Diplomis.har flere typer ben & jerris i fryseren
Det er veeeldig godthar aldri smakt den.. men høres god ut på navnet
Det er favoritteb her i husetDet ble pistasjis
satser på detHer er det ingen tegn til noe som helst. Utenom full fest i magen, men det er ganske vanlig med denne her babyen minHåper på litt action i natt
![]()
Haha, spørs om jeg klarer både det ene eller det andre, altså å nå de 1500 eller å stoppe på 1500Og der skal du stoppe? Haha
NopeMen jordmor sa i dag at hun trodde han kom i løpet av uken, og gjerne innen noen dager, så er vel bare til å vente og vente
![]()
Jeg har gått mye mellom sofaen og kjøkkenet i dag, da. Håper det har samme effektsatser på detgikk i en trapp kvelden før termin, fikk en rie midt i trappa, men var kun den. men braket løst i 2 tiden på natten
![]()
Ja, det blir jo bare gjetting, men kjekt å ha noe håp å klamre seg tilFår håpe du er litt mer heldig enn meg der daFor min erfaring er at slike ting ikke stemmer hehe
Buu *tommel ned*Samboeren kom ikke hjem med noen ting han![]()
Rullekake med krem og karamell saus...aldri smakt det selv og skjønte ikke hva mannen snakka om første gang han nevnte detHehe...
Ikke i dag