Felles skravle 2015

Merker du ikke at noe er på vei til å skje heller?
Nope :( Men jordmor sa i dag at hun trodde han kom i løpet av uken, og gjerne innen noen dager, så er vel bare til å vente og vente :)

Det er godt! Særlig den du kjøper i iskiosker i utlandet, syntes den smaker enda mer pisasj enn den vanlige her hjemme.
Takk for advarselen, da skal jeg holde meg unna de i utlandet.
Er ikke noe glad i pisasj

har flere typer ben & jerris i fryseren
De er sinnsykt dyre, er de ikke? Har aldri smakt dem, men har skjønt på andre at det er littegranne bedre enn vanlig Hennig Olsen og Diplomis.

Her er det ingen tegn til noe som helst. Utenom full fest i magen, men det er ganske vanlig med denne her babyen min :p Håper på litt action i natt :)
satser på det :D gikk i en trapp kvelden før termin, fikk en rie midt i trappa, men var kun den. men braket løst i 2 tiden på natten :)

Nope :( Men jordmor sa i dag at hun trodde han kom i løpet av uken, og gjerne innen noen dager, så er vel bare til å vente og vente :)

Får håpe du er litt mer heldig enn meg der da :P For min erfaring er at slike ting ikke stemmer hehe

satser på det :D gikk i en trapp kvelden før termin, fikk en rie midt i trappa, men var kun den. men braket løst i 2 tiden på natten :)
Jeg har gått mye mellom sofaen og kjøkkenet i dag, da. Håper det har samme effekt :D

Får håpe du er litt mer heldig enn meg der da :p For min erfaring er at slike ting ikke stemmer hehe
Ja, det blir jo bare gjetting, men kjekt å ha noe håp å klamre seg til :)

Back
Topp