Han hadde kreft?Det må det være helt klart. Tøt å se, minner meg litt om pappa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han hadde kreft?Det må det være helt klart. Tøt å se, minner meg litt om pappa
Ja syns detDet var litt av en hevn
Ingenting er jo bedre enn det!Ja syns detMen trur jaggu han begynner å bli interessert i dette
Så gøy![]()
Når har du termin?
Ja han døde av kreft i 2013Han hadde kreft?
Det må det være helt klart. Tøt å se, minner meg litt om pappa
Hvor stor var forrige?20 maiFekk beskjed på forrige kontroll at sia eg har fødd ein stor baby frå før så veit dei at kroppen min taklar å gå tungt og lenge, så dei vil ikkje setta meg igang før dei må!
Vart heilt sjokkert der eg satt!![]()
Lyst på baby han og?Ja syns detMen trur jaggu han begynner å bli interessert i dette
Takk søte duFøler med deg
Sender en klem ♡

Nei det er sant.. håper bare på noe positivt svarIngenting er jo bedre enn det!
Han sier at kommer det en så kommer det en...Lyst på baby han og?![]()
20 maiFekk beskjed på forrige kontroll at sia eg har fødd ein stor baby frå før så veit dei at kroppen min taklar å gå tungt og lenge, så dei vil ikkje setta meg igang før dei må!
![]()
Hvor stor var forrige?
Tror de at du får stor baby denne gangen også?20 maiFekk beskjed på forrige kontroll at sia eg har fødd ein stor baby frå før så veit dei at kroppen min taklar å gå tungt og lenge, så dei vil ikkje setta meg igang før dei må!
Oj, det var da ganske stort vel.Var berre 4407 og 52cm.
Om det blir 2 av samme str kan det jo bli tungthehe
Er vel en sjans for at det starter tidligere av seg selv ig?
Yes, det var det. Rart man kan gå fra superfrisk til død på kort tid i grunnSå leit!![]()
Tror de at du får stor baby denne gangen også?
Oj, det var da ganske stort vel.
En god del større en min hvertfall
Såpass! Men 8 kg baby i magen er vel litt mye?Jo heldigvis er det større sjanse at det startar av seg sjølv
Men no har eg to jenter som vekser veldig bra - er faktisk over gjennomsnittet til eit enkelt baby![]()