Ååå fikk vertfall lyst på kake når jeg så det bildet da 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men om det er 2 så store burde de vel følge litt mer med deg. Hadde krevd å bli sattigang etter 12 dager over uansett tror jegVar berre 4407 og 52cm.
Det er det som er så skummelt med kreft. Rammer ofte helt tilfeldig og av og til med dårlige prognoser. Håper dere fikk en fin siste tid sammen!Yes, det var det. Rart man kan gå fra superfrisk til død på kort tid i grunn
Aha, var nesten det jeg regnet med. Min var nesten 2 kg lettereBlir to stk, så forventar at dei er mindre enn storebror
Ja, måtte skriva "berre" for moroskyld![]()
Han sier at kommer det en så kommer det en...
Det gjorde vi, han fikk diagnosen 16 mai,, ble lagt ganske fort og ble liggende til han døde 28 juli. Vi dro hjem 23 juni og fikk mye tid sammen på sykehusetDet er det som er så skummelt med kreft. Rammer ofte helt tilfeldig og av og til med dårlige prognoser. Håper dere fikk en fin siste tid sammen!
Dette blir hans fjerdeHehe. Min ble litt sånn etterhvert han og. Da vi ble sammen ville han ikke ha barnhehe
dette er vår første da♡
Såpass! Men 8 kg baby i magen er vel litt mye?
Men om det er 2 så store burde de vel følge litt mer med deg. Hadde krevd å bli sattigang etter 12 dager over uansett tror jeg![]()
Aha, var nesten det jeg regnet med. Min var nesten 2 kg lettere
Go'klump da♡
Får vel ikke to på den str nå![]()
Det var bra. Det er fint å vite at man har vært der og har fått skapt minner sammen.Det gjorde vi, han fikk diagnosen 16 mai,, ble lagt ganske fort og ble liggende til han døde 28 juli. Vi dro hjem 23 juni og fikk mye tid sammen på sykehuset
Satser på hun har rettNopeMen jordmor sa i dag at hun trodde han kom i løpet av uken, og gjerne innen noen dager, så er vel bare til å vente og vente
![]()
Jo heldigvis er det større sjanse at det startar av seg sjølv![]()
Men no har eg to jenter som vekser veldig bra - er faktisk over gjennomsnittet til eit enkelt baby![]()
Jeg og. Håper på det neste gang!Godt rusta da
Skal nok gå så fint så♡
Lyst på tvillinger jeg og...hihi
Slo på igjen Netflix jegHva skal vi se på nå da, når "På liv og død" er slutt?
Er det noe annet å se på da?Hva skal vi se på nå da, når "På liv og død" er slutt?
Det var liksom ikke så mye kjekt akkurat nå...Er det noe annet å se på da?
Hva ser du på der?Slo på igjen Netflix jeg![]()
Dette blir hans fjerdeKommer seg etterhvert var sånn med forrige
På senga kanskje?Hva skal vi se på nå da, når "På liv og død" er slutt?