Felles skravle 2015

Må du ha ks uansett?

Top Gear så vi på i går, og jeg er egentlig ganske lei etter at mannen har sett på det nesten hver dag i et år :p
Har en skade i ryggen, og begge de to forrige gangene har babyen satt seg fast akkurat der.
Jeg må ikke, men sjansen for at det vil gå naturlig anser jeg som veldig liten.
Ønsker også noe litt mer rolig og planlagt enn det kaoset det har vært de forrige gangene.

Og dessuten kan jeg får fikset sterilisering i samme slangen :P

Overnaturlig vitenskap - spenningsserie :)
Passer kanskje dårlig når man sitter alene hjemme og kanskje må legge seg før mannen har kommet hjem? Hilsen hun som syntes (de nyeste) Harry Potter-filmene er litt i overkant skumle.

Passer kanskje dårlig når man sitter alene hjemme og kanskje må legge seg før mannen har kommet hjem? Hilsen hun som syntes (de nyeste) Harry Potter-filmene er litt i overkant skumle.

De er ikke så skumle da, og en helt annen ting enn Harry Potter ;) hihi
Men kan kanskje være greit å vente til dagtid e.l om du er usikker

Har en skade i ryggen, og begge de to forrige gangene har babyen satt seg fast akkurat der.
Jeg må ikke, men sjansen for at det vil gå naturlig anser jeg som veldig liten.
Ønsker også noe litt mer rolig og planlagt enn det kaoset det har vært de forrige gangene.

Og dessuten kan jeg får fikset sterilisering i samme slangen :p
Men med planlagt ks kan du nesten få babyen opp på brystet, i alle fall vist frem til deg bak forhenget :) Bedre det enn å risikere en dårlig fødselsopplevelse!

Når du først er blitt kuttet i, så er det vel like greit å fikse alt som skal fikses :P

Back
Topp