Oj, det er godt gjort i grunnhans er 11 år begge 2(to forskjellige mødre) så er felles 5 år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj, det er godt gjort i grunnhans er 11 år begge 2(to forskjellige mødre) så er felles 5 år
Får kanskje satse på trillinger da![]()
Uff da, får håpe det blir litt lettere neste gang da og uten noe tullHatt en veldig komplisert en hvor babyen kom med siste forsøk med vakuum på operasjonssuen mens de gjorde klar til haste KS, babyen kom ut men jeg hadde det ikke bra og måtte blir der en stund til.
Og frøkna kom med haste KS....
Firlinger hadde vært kultDet blir litt mange...hehe
Har bare to pupper![]()
SupernaturalHva ser du på der?
Har en skade i ryggen, og begge de to forrige gangene har babyen satt seg fast akkurat der.Må du ha ks uansett?
Top Gear så vi på i går, og jeg er egentlig ganske lei etter at mannen har sett på det nesten hver dag i et år![]()
VetOj, det er godt gjort i grunn
Hva er det og hva er det?![]()
hans er 11 år begge 2(to forskjellige mødre) så er felles 5 år
Ser ikke på i kveld, men den står på serie opptak.Det er agents of shield sin serie. Går på viasat 4. Men mange kjente fra film
Firlinger hadde vært kult![]()
Planlagt KS denne gangUff da, får håpe det blir litt lettere neste gang da og uten noe tull
Ah, skjønner!Det er agents of shield sin serie. Går på viasat 4. Men mange kjente fra film
1 gutt og 1 jenteTo jenter eller?
Takk for detSånn til info; det er ikke lov å skrive et ordsinnlegg
Tenkte bare det var greit å informere![]()
Passer kanskje dårlig når man sitter alene hjemme og kanskje må legge seg før mannen har kommet hjem? Hilsen hun som syntes (de nyeste) Harry Potter-filmene er litt i overkant skumle.Overnaturlig vitenskap - spenningsserie![]()
Kanskje jeg bare skal skrive 15 innlegg til så jeg havner på 15700^havne på 19700 innlegg totalt![]()
Passer kanskje dårlig når man sitter alene hjemme og kanskje må legge seg før mannen har kommet hjem? Hilsen hun som syntes (de nyeste) Harry Potter-filmene er litt i overkant skumle.
Men med planlagt ks kan du nesten få babyen opp på brystet, i alle fall vist frem til deg bak forhengetHar en skade i ryggen, og begge de to forrige gangene har babyen satt seg fast akkurat der.
Jeg må ikke, men sjansen for at det vil gå naturlig anser jeg som veldig liten.
Ønsker også noe litt mer rolig og planlagt enn det kaoset det har vært de forrige gangene.
Og dessuten kan jeg får fikset sterilisering i samme slangen![]()