Felles skravle 2015

De er ikke så skumle da, og en helt annen ting enn Harry Potter ;) hihi
Men kan kanskje være greit å vente til dagtid e.l om du er usikker
Tror jeg må google det, altså. Har hørt mange snakke om serien, men har aldri fått helt med meg hva den går ut på.

Men med planlagt ks kan du nesten få babyen opp på brystet, i alle fall vist frem til deg bak forhenget :) Bedre det enn å risikere en dårlig fødselsopplevelse!

Når du først er blitt kuttet i, så er det vel like greit å fikse alt som skal fikses :p
Det er det.
Tenker følgende:
1. Jeg var egentlig ferdig med barn etter frøkna, men mannen var sta og klarte å overtale meg til en til
2. Jeg orker ikke gå gjennom dette styret med medisiner og miste flere ganger før man endelig klarer det, og usikkerheten rundt de første månedene en gang til
3. Mine svangerskap blir verre og verre for hver gang, og dette er helt for jævlig, og i tillegg er jeg egentlig ikke noe glad i å gå gravid i utgangspunktet.
4. Jeg begynner å bli gammel

Fikse det i samme slangen og slippe å tenke på prevensjon i det hele tatt noen gang senere høres ut som en fin ting

Ble New Girl her. Ikke noe skumle serier på meg :P

Det er det.
Tenker følgende:
1. Jeg var egentlig ferdig med barn etter frøkna, men mannen var sta og klarte å overtale meg til en til
2. Jeg orker ikke gå gjennom dette styret med medisiner og miste flere ganger før man endelig klarer det, og usikkerheten rundt de første månedene en gang til
3. Mine svangerskap blir verre og verre for hver gang, og dette er helt for jævlig, og i tillegg er jeg egentlig ikke noe glad i å gå gravid i utgangspunktet.
4. Jeg begynner å bli gammel

Fikse det i samme slangen og slippe å tenke på prevensjon i det hele tatt noen gang senere høres ut som en fin ting
3 stykker er et fint antall barn. Og med tanke på din historikk, tror jeg faktisk at jeg hadde gått for det samme!

Sjekk ut imdb;)
På wikipedia ble det beskrevet som en blanding mellom flere andre serier, blant annet X-files og der klarer jeg ikke engang kjenningsmelodien. Fy søren, slitsomt å være så pysete. Må ha mannen her hvis jeg skal se noe sånt :P

Back
Topp