15700 er et veldig pent tall, mye penere enn de som ikke slutter på to nullerKanskje jeg bare skal skrive 15 innlegg til så jeg havner på 15700![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
15700 er et veldig pent tall, mye penere enn de som ikke slutter på to nullerKanskje jeg bare skal skrive 15 innlegg til så jeg havner på 15700![]()
God ide, fint tall detKanskje jeg bare skal skrive 15 innlegg til så jeg havner på 15700![]()
Det forstår jeg. Får se om jeg greier å holde meg våken. Starter kl 10Ser ikke på i kveld, men den står på serie opptak.
Ligger en episode bak da gutten kom opp med omgangssjuke sist vi prøvde å se og da ble han prioritert
Tror jeg må google det, altså. Har hørt mange snakke om serien, men har aldri fått helt med meg hva den går ut på.De er ikke så skumle da, og en helt annen ting enn Harry Potterhihi
Men kan kanskje være greit å vente til dagtid e.l om du er usikker
Ikke helt oversikt hvor mye jeg har akkurat nå, men er lett å sjekkeKanskje jeg bare skal skrive 15 innlegg til så jeg havner på 15700![]()
Med tanke på at du ikke har vært her i ett år en gang, er det veldig imponerende!Om 149 innlegg har jeg 18 000![]()
Ja det skal sies. Har bare 7300 om 41 innlegg her. Snart ett år her ogsåMed tanke på at du ikke har vært her i ett år en gang, er det veldig imponerende!
Det er det.Men med planlagt ks kan du nesten få babyen opp på brystet, i alle fall vist frem til deg bak forhengetBedre det enn å risikere en dårlig fødselsopplevelse!
Når du først er blitt kuttet i, så er det vel like greit å fikse alt som skal fikses![]()
Sjekk ut imdbTror jeg må google det, altså. Har hørt mange snakke om serien, men har aldri fått helt med meg hva den går ut på.
Du har 7.260Ikke helt oversikt hvor mye jeg har akkurat nå, men er lett å sjekke![]()
Vært skravlete siden sommeren vi..jeg har litt over 18500Om 149 innlegg har jeg 18 000![]()
Bortførte barnEr det noe annet å se på da?
3 stykker er et fint antall barn. Og med tanke på din historikk, tror jeg faktisk at jeg hadde gått for det samme!Det er det.
Tenker følgende:
1. Jeg var egentlig ferdig med barn etter frøkna, men mannen var sta og klarte å overtale meg til en til
2. Jeg orker ikke gå gjennom dette styret med medisiner og miste flere ganger før man endelig klarer det, og usikkerheten rundt de første månedene en gang til
3. Mine svangerskap blir verre og verre for hver gang, og dette er helt for jævlig, og i tillegg er jeg egentlig ikke noe glad i å gå gravid i utgangspunktet.
4. Jeg begynner å bli gammel
Fikse det i samme slangen og slippe å tenke på prevensjon i det hele tatt noen gang senere høres ut som en fin ting
På wikipedia ble det beskrevet som en blanding mellom flere andre serier, blant annet X-files og der klarer jeg ikke engang kjenningsmelodien. Fy søren, slitsomt å være så pysete. Må ha mannen her hvis jeg skal se noe såntSjekk ut imdb![]()
Men den er veldig morroBle New Girl her. Ikke noe skumle serier på meg![]()
Godt å legge seg etter en slik dagÅåå dette har vært en fin dagslitsom, men bra
veldig godt humør
![]()