Felles skravle 2015

Var berre 4407 og 52cm.
Men om det er 2 så store burde de vel følge litt mer med deg. Hadde krevd å bli sattigang etter 12 dager over uansett tror jeg :)

Yes, det var det. Rart man kan gå fra superfrisk til død på kort tid i grunn
Det er det som er så skummelt med kreft. Rammer ofte helt tilfeldig og av og til med dårlige prognoser. Håper dere fikk en fin siste tid sammen!

Han sier at kommer det en så kommer det en...

Hehe. Min ble litt sånn etterhvert han og. Da vi ble sammen ville han ikke ha barn:o hehe
dette er vår første da♡

Det er det som er så skummelt med kreft. Rammer ofte helt tilfeldig og av og til med dårlige prognoser. Håper dere fikk en fin siste tid sammen!
Det gjorde vi, han fikk diagnosen 16 mai,, ble lagt ganske fort og ble liggende til han døde 28 juli. Vi dro hjem 23 juni og fikk mye tid sammen på sykehuset

Såpass! Men 8 kg baby i magen er vel litt mye?

Tvilar sterkt på det. Legen min hadde opplevd det ein gong på 20 år at det kom ut to stk som var over 3,9kg.

Men om det er 2 så store burde de vel følge litt mer med deg. Hadde krevd å bli sattigang etter 12 dager over uansett tror jeg :)

Får ikkje lov å gå over termin heldigvis :)

Aha, var nesten det jeg regnet med. Min var nesten 2 kg lettere

Litt forskjell :P

Go'klump da♡
Får vel ikke to på den str nå;)

Nei, blir nok ikkje det no :)

Det gjorde vi, han fikk diagnosen 16 mai,, ble lagt ganske fort og ble liggende til han døde 28 juli. Vi dro hjem 23 juni og fikk mye tid sammen på sykehuset
Det var bra. Det er fint å vite at man har vært der og har fått skapt minner sammen.

Jo heldigvis er det større sjanse at det startar av seg sjølv :)
Men no har eg to jenter som vekser veldig bra - er faktisk over gjennomsnittet til eit enkelt baby :o

Godt rusta da;)
Skal nok gå så fint så♡
Lyst på tvillinger jeg og...hihi

• Liker
Reactions: EJ
Hva skal vi se på nå da, når "På liv og død" er slutt?

Dette blir hans fjerde :P Kommer seg etterhvert var sånn med forrige

Din nr to? Han hadde to fra før om jeg husker riktig?:)

Her må han nok bare bli vant til det. Han har ikke mye erfaring med barn generelt:p

Back
Topp