de er flinke til å skravle på generelt ogsåBlir spennende å se nå da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
de er flinke til å skravle på generelt ogsåBlir spennende å se nå da![]()
Begynner NÅ!!!
Klarte å lure mannen
Er et program som følger diverse sykehus og pasienter.Satt på jeg og
Hvordan program er det?
Jeg går for 1500, max 1501de er flinke til å skravle på generelt ogsåmen gidder ikke ha 6000 i slutten av mnd når jeg bare trenger 1500
blir det det blir over selfølgelig
![]()
Det står på alleredeDet har begynt, så du må slå på tv med en gang!![]()
har aldri smakt den.. men høres god ut på navnetHerlighet, jeg får vann i munnen! Hadde helt glemt den kaken, jeg, men den er jo sinnsykt god!
viktig å ha med tlf![]()
Svissrull her, rullekake andre steder i landet.Ja. Men jeg er ikke vandt til å kalle den det. Er rull med sukker og syltetøy
bare jeg har 1500 eller over er jeg fornøydJeg går for 1500, max 1501![]()
Det ble pistasjisHvilken is ble det?
Jeg spiste akkurat appelsin nr 3 i dag![]()
Babyyyer. Vil holde min snart. De siste dagene har gått så sakteEr et program som følger diverse sykehus og pasienter.
Som de sier i begynnelsen denne dagen begynner noen liv, og andre slutter...
Omhandler alt mulig.
Etter reklamen kommer det til å være noen veldig små tvillinger med i dag
Hehe...Du har vel svinekam. Er vel noe lignende det og?![]()
nei det hadde vært noe... må sette opp tempo, men tror ikke jeg henger med daKan jo ikke risikere at noen skravler fra oss???haha
Å NAM! Det er favoritten til samboDet ble pistasjis
6+0 <3
Husker den fra kakelotterier da jeg var liten. Er noe vaniljekrem inni den, og alt med vaniljekrem er fantastisk godt.har aldri smakt den.. men høres god ut på navnet
tiden kommer nok fort nokBabyyyer. Vil holde min snart. De siste dagene har gått så sakte![]()
Haha, syntes det var godt den og?Å fyttikatta! Tok eit lite stk kake og vart ekstremt mett! Trur den eine tvillingen la seg oppå magesekken!
Får se om jeg orker. Hvis ikke spør jeg mamma om hjelp. Hun er RÅ på å lage den. Kake blir det på fredag uansett har jeg bestemtSvissrull her, rullekake andre steder i landet.
Det er godt. Sånn kake som du beskrev også!!