Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På plass i senga jeg ogsåGod natt.. lagt meg jeg å nå
Skal du være med i morgen ?Ja. sist var det litt dårlig med tid![]()
Men denne gangen skal vi få noe mer ut av dagen![]()
Må se det an i morgenSkal du være med i morgen ?![]()
Da var en mer ajour gitt!Oppdatering kl 18:51
1. Lilleblomst_15 2.583
4. Musemor med to små og en i magen 1.926
6. Lillefrø15 1.798
8. Sara 1.384
10. lizzed 1.312
17. EJ 968
19. Hope91 883
26. Kengu 607
38. Lanterne 451
43. trinebeth 402
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.742 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 7 øverste ajur til 2.000.
2 er over 2.000
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
føler jeg ser ekstremt smart ut akkurat nå..
Sitter her med laptopen på fanget å toppen dratt langt opp over magen.
ligger å dytter borti den helle tiden..
Det er så morro å se mini dytte tilbake..
Kan sitte sånn i evigheter.![]()
Ikke helt overraskende.Da var en mer ajour gitt!
Takk for oppdateringOppdatering kl 18:51
1. Lilleblomst_15 2.583
4. Musemor med to små og en i magen 1.926
6. Lillefrø15 1.798
8. Sara 1.384
10. lizzed 1.312
17. EJ 968
19. Hope91 883
26. Kengu 607
38. Lanterne 451
43. trinebeth 402
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.742 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 7 øverste ajur til 2.000.
2 er over 2.000
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
-også skjønner han ikke hvorfor jeg er sint og sur på han! Han sover sin skjønneste søvn, mens jeg ligger her VÅKEN! Uff daGrrr... Faktisk hadt en krangel med mannen min idag! Noen ganger kan han bare putte prinsippene sine en viss plassDessuten ble jeg så inn i granskauen plaget med bekkenet i ettermiddag at jeg knapt har klart og stådd. Så blir jeg jo ennå mer sur på han for ikke å være omtenksom og hjelpsom (er selvsagt uaktuelt å BE om hjelp, han må da skjønne såpass)
-også skjønner han ikke hvorfor jeg er sint og sur på han! Han sover sin skjønneste søvn, mens jeg ligger her VÅKEN!
Åh-menn!!!!
God morgen.God morgen jenter![]()
God morgen.
I dag er jeg hjemme med sykt barn, ikke veldig syk, men litt slapp. Siden bhg ringte pga feber i dag, og hun er litt mer lunka enn vanlig, får hun en dag hjemme.
Det blir antakelig mye tid for oss to jentene i sofaen i dag. Kose.
Nå lager jeg frokost til oss etter at gutta er kommet seg avsted til skole på jobb, og så får vi gjøre det beste utav dagen.
God morgen jenter![]()
God bedring til lille jentaGod morgen.
I dag er jeg hjemme med sykt barn, ikke veldig syk, men litt slapp. Siden bhg ringte pga feber i dag, og hun er litt mer lunka enn vanlig, får hun en dag hjemme.
Det blir antakelig mye tid for oss to jentene i sofaen i dag. Kose.
Nå lager jeg frokost til oss etter at gutta er kommet seg avsted til skole på jobb, og så får vi gjøre det beste utav dagen.
Det regner jeg med at vi får.God bedring til lille jenta. Dere får ha en kose dag
![]()
Så kost med jordmorGod morgen! Her skal jeg til fysio om en time og jordmor kl 10
Hva skal du idag da lillefrø?
Høres koselig ut!Så kost med jordmor.
Jeg skal til fysio nå på morran, kjører om 5 min.. Vaske klær, litt husarbeid, litt løping og få søstrene mine på middag. Fri i dag
![]()
Ja, tror det blir kostHøres koselig ut!![]()
Hørtes godt utJa, tror det blir kost. Lille søstra mi har blitt 10 år, så en liten feiring
. Så jeg skal lage indrefilet av svin, søtpotet og salat
.