Felles skravle 2015

føler jeg ser ekstremt smart ut akkurat nå..
Sitter her med laptopen på fanget å toppen dratt langt opp over magen.
ligger å dytter borti den helle tiden..
Det er så morro å se mini dytte tilbake..
Kan sitte sånn i evigheter. :P

Oppdatering kl 18:51

1. Lilleblomst_15 2.583
4. Musemor med to små og en i magen 1.926
6. Lillefrø15 1.798
8. Sara 1.384
10. lizzed 1.312
17. EJ 968
19. Hope91 883
26. Kengu 607
38. Lanterne 451
43. trinebeth 402

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.742 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 7 øverste ajur til 2.000.
2 er over 2.000

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Da var en mer ajour gitt!

føler jeg ser ekstremt smart ut akkurat nå..
Sitter her med laptopen på fanget å toppen dratt langt opp over magen.
ligger å dytter borti den helle tiden..
Det er så morro å se mini dytte tilbake..
Kan sitte sånn i evigheter. :P

Så herlig:)
Gleder meg til det er min tur♡

Oppdatering kl 18:51

1. Lilleblomst_15 2.583
4. Musemor med to små og en i magen 1.926
6. Lillefrø15 1.798
8. Sara 1.384
10. lizzed 1.312
17. EJ 968
19. Hope91 883
26. Kengu 607
38. Lanterne 451
43. trinebeth 402

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.742 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 7 øverste ajur til 2.000.
2 er over 2.000

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Takk for oppdatering:D

God kveld jenter:). Hjemme fra senvakt og i seng nå:). Håper dere får en god natt søvn:)

Grrr... Faktisk hadt en krangel med mannen min idag! Noen ganger kan han bare putte prinsippene sine en viss plass:mad: Dessuten ble jeg så inn i granskauen plaget med bekkenet i ettermiddag at jeg knapt har klart og stådd. Så blir jeg jo ennå mer sur på han for ikke å være omtenksom og hjelpsom (er selvsagt uaktuelt å BE om hjelp, han må da skjønne såpass) :grumpy: -også skjønner han ikke hvorfor jeg er sint og sur på han! Han sover sin skjønneste søvn, mens jeg ligger her VÅKEN!

Åh-menn!!!!

Grrr... Faktisk hadt en krangel med mannen min idag! Noen ganger kan han bare putte prinsippene sine en viss plass:mad: Dessuten ble jeg så inn i granskauen plaget med bekkenet i ettermiddag at jeg knapt har klart og stådd. Så blir jeg jo ennå mer sur på han for ikke å være omtenksom og hjelpsom (er selvsagt uaktuelt å BE om hjelp, han må da skjønne såpass) :grumpy: -også skjønner han ikke hvorfor jeg er sint og sur på han! Han sover sin skjønneste søvn, mens jeg ligger her VÅKEN!

Åh-menn!!!!
Uff da:(. Mannfolk er dumme noen ganger..

God morgen jenter:)
God morgen.

I dag er jeg hjemme med sykt barn, ikke veldig syk, men litt slapp. Siden bhg ringte pga feber i dag, og hun er litt mer lunka enn vanlig, får hun en dag hjemme.

Det blir antakelig mye tid for oss to jentene i sofaen i dag. Kose.

Nå lager jeg frokost til oss etter at gutta er kommet seg avsted til skole på jobb, og så får vi gjøre det beste utav dagen.

God morgen.

I dag er jeg hjemme med sykt barn, ikke veldig syk, men litt slapp. Siden bhg ringte pga feber i dag, og hun er litt mer lunka enn vanlig, får hun en dag hjemme.

Nå lager jeg frokost til oss etter at gutta er kommet seg avsted til skole på jobb, og så får vi gjøre det beste utav dagen.
God morgen jenter:)

God morgen! Her skal jeg til fysio om en time og jordmor kl 10 :-)

Hva skal du idag da lillefrø?

God morgen.

God bedring til lille jenta:). Dere får ha en kose dag❤️

God morgen! Her skal jeg til fysio om en time og jordmor kl 10 :-)

Hva skal du idag da lillefrø?
Så kost med jordmor:).

Jeg skal til fysio nå på morran, kjører om 5 min.. Vaske klær, litt husarbeid, litt løping og få søstrene mine på middag:). Fri i dag❤️

Back
Topp