• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

Ja, håper det:). Ikke laget søtpotet så ofte.. Hun har blitt 20 og ikke 10, ha ha.. Trykket feil:p

Tenkte du hadde en veldig liten søster jeg, men litt merkelig at du da hadde bare søstre og ikke foredlre, om hun var ti, liksom.

Mannen min har jo søsken som blir 6 og 8 i år, så hvorfor ikke?

Men blir det noe skravle her i dag, når jeg er hjemme, da?

Hehe.. får se.. nettopp vært hos manuellterapeut nå.. sitter å venter på jordmortime om 20 min - gadd ikke kjøre hjem for å snu i døra..

Kan skravle litt jeg, men må ut å handle litt snart da:p
Tenkt meg en tur på sparkjøp i dag for å se om de har noen fine stoffer til vognpose og babynest♡

Hehe.. får se.. nettopp vært hos manuellterapeut nå.. sitter å venter på jordmortime om 20 min - gadd ikke kjøre hjem for å snu i døra..

Det hadde ikke jeg giddet heller.

Kjekt med jm da

God morgen :) ligger i senga og ser fødeavdelingen, skal gå ned til byen senere og spise lunsj :)
Hva gjør dere ?

Kan skravle litt jeg, men må ut å handle litt snart da:p
Tenkt meg en tur på sparkjøp i dag for å se om de har noen fine stoffer til vognpose og babynest♡

Skulle ønske jeg kunne sy sånn.

Vel, jeg har jo symaskin, og sydyktig mor, så jeg kan sikkert få til. Men da må jeg ha en baby å sy det til, da....

Om jeg blir gravid, så skal jeg sy en sånn "sommerpose" tenker jeg. Jeg har en deilig pose med ullfyll til vinteren, etter de to eldste. Men til varm vår, kjølig sommer og tidlig høst... (VARM sommer bruker vi bare et teppe, tenker jeg) tenker type tynn fleece eller noe sånn? DET skal jeg klare.

Det hadde ikke jeg giddet heller.

Kjekt med jm da
Ja, gleder meg :-) litt bedre oppfølging der enn hos lege.. bare vært der en gang før og det var for 6 uker siden..

Hvordan går det med frøkna?

God morgen :) ligger i senga og ser fødeavdelingen, skal gå ned til byen senere og spise lunsj :)
Hva gjør dere ?

Hører på frost, lillesøster ser altså på ved siden av meg, på ipad.

Og sitter her og småskravler og koser meg.

gjlør det beste utav en uventet hjemmedag midt i overtida.

Hva gjør dere ?

Har sjekket skapene mine for stoff, men kom frem til at jeg tar meg en tur på sparkjøp etterpå;)
Lyst til å sy noe:D

Tenkte du hadde en veldig liten søster jeg, men litt merkelig at du da hadde bare søstre og ikke foredlre, om hun var ti, liksom.

Mannen min har jo søsken som blir 6 og 8 i år, så hvorfor ikke?
Minste søstra mi blir 13, så det går Ann:). He he. Sånn er vel den moderne familien:)

Ja, gleder meg :) litt bedre oppfølging der enn hos lege.. bare vært der en gang før og det var for 6 uker siden..

Hvordan går det med frøkna?

Helt fint.

Hun er litt varmere enn normalt, men ikke egentlig feber, og hadde det ikke vært for at hun ble sendt hjem med feber i går hadde jeg sendt henne i bhg uten å tenke over det engang i dag. Men det er dumt å sende dem dit når de ble sendt hjem dagen før, det har jeg gjort en gang før... og ble ringt etter pga feber den dagen også, så det unngår jeg helst.

Det er godt med en hviledag. (for både mor og barn)

Hører på frost, lillesøster ser altså på ved siden av meg, på ipad.

Og sitter her og småskravler og koser meg.

gjlør det beste utav en uventet hjemmedag midt i overtida.
Så koselig :) må bare si jeg er så glad at jeg ikke har barn som får opplevd frost !

Minste søstra mi blir 13, så det går Ann:). He he. Sånn er vel den moderne familien:)

Min familie er mer tradisjonell, så min bror fyller vel 34 i år.

Men vi har jo disse småsøskenene til mannen min som viser at det helt klart går an.

Back
Topp