Så spennende! Hva skal du sy?Har sjekket skapene mine for stoff, men kom frem til at jeg tar meg en tur på sparkjøp etterpå
Lyst til å sy noe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Hva skal du sy?Har sjekket skapene mine for stoff, men kom frem til at jeg tar meg en tur på sparkjøp etterpå
Lyst til å sy noe![]()
Så koseligGod morgenligger i senga og ser fødeavdelingen, skal gå ned til byen senere og spise lunsj
Hva gjør dere ?
Skulle ønske jeg kunne sy sånn.
Vel, jeg har jo symaskin, og sydyktig mor, så jeg kan sikkert få til. Men da må jeg ha en baby å sy det til, da....
Om jeg blir gravid, så skal jeg sy en sånn "sommerpose" tenker jeg. Jeg har en deilig pose med ullfyll til vinteren, etter de to eldste. Men til varm vår, kjølig sommer og tidlig høst... (VARM sommer bruker vi bare et teppe, tenker jeg) tenker type tynn fleece eller noe sånn? DET skal jeg klare.
Det forstår jeg godt! Er ikke noen god følelse det! Da blir det jo en skikkelig kosedag daHelt fint.
Hun er litt varmere enn normalt, men ikke egentlig feber, og hadde det ikke vært for at hun ble sendt hjem med feber i går hadde jeg sendt henne i bhg uten å tenke over det engang i dag. Men det er dumt å sende dem dit når de ble sendt hjem dagen før, det har jeg gjort en gang før... og ble ringt etter pga feber den dagen også, så det unngår jeg helst.
Det er godt med en hviledag. (for både mor og barn)
Tenker jeg også hver dagSå koselig. Nå sitter jeg i sofaen, trøtt, så går vel røre på seg snart
![]()
Så koseligmå bare si jeg er så glad at jeg ikke har barn som får opplevd frost !
KosBlir vognepose og babynest til å begynne med tenkte jeg![]()
Ja mulig detDenne filmen har jo allerede versert et års tid, men det kommer vel en ny innen din frøken er i rett alder. Dog, denne her slo heftig hard an fordi det liksom var den første superduperjente-hit-filmen fra disney på noen år, tror jeg ?
JaMin familie er mer tradisjonell, så min bror fyller vel 34 i år.
Men vi har jo disse småsøskenene til mannen min som viser at det helt klart går an.
Min familie er mer tradisjonell, så min bror fyller vel 34 i år.
Men vi har jo disse småsøskenene til mannen min som viser at det helt klart går an.
Jeg må nok sette på en vaskemaskin og spise frokost.. Tok bare en banan før fysio.. Men nå sitter jeg i sofaen og koser med lille pus
Planer nå da?
Bare å sette igang da
Håper du får en liten en i magen snart, som du kan sy til♡
Babynest osv skal visst ikke være så vanskelig heller
Er vel greit å ikle ha noe som er altfor varmt midt på sommeren ja. Blir vel å lage en av hver her![]()
Hva lager du vognpose av? Vurderer å sy en tynn en, men vet ikke helt hva jeg skal bruke til for.. så en fin en noen hadde sydd på marsgruppaBlir vognepose og babynest til å begynne med tenkte jeg![]()
Jeg må nok sette på en vaskemaskin og spise frokost.. Tok bare en banan før fysio.. Men nå sitter jeg i sofaen og koser med lille pus. Du da?
![]()
Denne filmen har jo allerede versert et års tid, men det kommer vel en ny innen din frøken er i rett alder. Dog, denne her slo heftig hard an fordi det liksom var den første superduperjente-hit-filmen fra disney på noen år, tror jeg ?
Kos dere med lunsj.. prates senereBabynest er nok ikke så vanskelig nei, men det har jeg ikke klart å se behovet for, rett og slett. Jeg har virkelig ikke sett behovet for det med de to jeg har, og klarer ikke se hvor jeg skulle ha den. Joda, sånnsett, i vugga den første mnd for å gjøre den litt mindre. Vi får se. Kanskje. Kasnkje ikke.
Først må jeg bli gravid, det spørs....
Lilesøster synes det er på tide med lunsj. Klokka ti.
Hun spiste ikke så mye frokost, så vi får lage lunsj da. Tilbake om en halvtimes tid.
Kosdet er så mange som syr om dagen
![]()
Den er veldig fin, men når du ser den hver dag, så blir det litt myeVi så den her for et par uker siden for første gang. Syns den var så koselig
Har ingen barn å se den med da, så det ble med mannen og meg![]()