Lillefrø15
Forumet er livet
Ja, håper detHørtes godt ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, håper detHørtes godt ut
Hehe...ja. Heldigvis har vi vært ilag så lenge at det det går bra uansettUff da. Mannfolk er dumme noen ganger..
Høres deilig ut! Koselig med familie på besøk!Ja, tror det blir kost. Lille søstra mi har blitt 10 år, så en liten feiring
. Så jeg skal lage indrefilet av svin, søtpotet og salat
.
Edit: 20 år skulle det stå![]()
Ja, håper det. Ikke laget søtpotet så ofte.. Hun har blitt 20 og ikke 10, ha ha.. Trykket feil
![]()
Hehe.. får se.. nettopp vært hos manuellterapeut nå.. sitter å venter på jordmortime om 20 min - gadd ikke kjøre hjem for å snu i døra..Men blir det noe skravle her i dag, når jeg er hjemme, da?
Men blir det noe skravle her i dag, når jeg er hjemme, da?
Hehe.. får se.. nettopp vært hos manuellterapeut nå.. sitter å venter på jordmortime om 20 min - gadd ikke kjøre hjem for å snu i døra..
Kan skravle litt jeg, men må ut å handle litt snart da
Tenkt meg en tur på sparkjøp i dag for å se om de har noen fine stoffer til vognpose og babynest♡
Ja, gleder megDet hadde ikke jeg giddet heller.
Kjekt med jm da
Kos deg på cafeHehe...ja. Heldigvis har vi vært ilag så lenge at det det går bra uansett![]()
Ha en fin dag folkens! Her blir det kafedag idag![]()
God morgenligger i senga og ser fødeavdelingen, skal gå ned til byen senere og spise lunsj
Hva gjør dere ?
God morgenligger i senga og ser fødeavdelingen, skal gå ned til byen senere og spise lunsj
Hva gjør dere ?
Minste søstra mi blir 13, så det går AnnTenkte du hadde en veldig liten søster jeg, men litt merkelig at du da hadde bare søstre og ikke foredlre, om hun var ti, liksom.
Mannen min har jo søsken som blir 6 og 8 i år, så hvorfor ikke?
Ja, gleder meglitt bedre oppfølging der enn hos lege.. bare vært der en gang før og det var for 6 uker siden..
Hvordan går det med frøkna?
Jeg er hjemme nåMen blir det noe skravle her i dag, når jeg er hjemme, da?
Så koseligHører på frost, lillesøster ser altså på ved siden av meg, på ipad.
Og sitter her og småskravler og koser meg.
gjlør det beste utav en uventet hjemmedag midt i overtida.
Hva da ?Har sjekket skapene mine for stoff, men kom frem til at jeg tar meg en tur på sparkjøp etterpå
Lyst til å sy noe![]()
Minste søstra mi blir 13, så det går Ann. He he. Sånn er vel den moderne familien
![]()