Felles skravle 2015

Jeg mente IKKE NOE reklame i min app

Glem det, nå er den på plass. Men var ikke det da, altså!!

Glem det, nå er den på plass. Men var ikke det da, altså!!

Var nok fordi du skrøt så ille av at den ikke var der;) må ikke rope så høyt...bare hviske så kanskje den ikke kommer:p

Bøker er koselig så det gjør ikke noe det:D

Men vi har mange av dem!

To unger i goboken, eldste har stått i disney i tllegg som nå er gått over til mine første fakta for vi har fått alle disney.

Men vi har mange av dem!

To unger i goboken, eldste har stått i disney i tllegg som nå er gått over til mine første fakta for vi har fått alle disney.

Har litt å lese på da. Her er det få, så du må gjerne sende hit om du vinner noe du ikke trenger:p hehe

Men nå er de leggetid her, kjenner jeg

Vi får snakkes i morgen, jeg har muligens hjemmedag med "sykt barn" vi får se på formen hennes. JEg har mye på jobb, men det meste er "etter onsdag klokka 14, når vi har betalt", så sånnsett er langdagen min på torsdag viktigere enn morgendagen, sålenge noen andre betaler for meg da, for den nevnte betalingen skulle jo jeg utføre...

Men nå er de leggetid her, kjenner jeg

Vi får snakkes i morgen, jeg har muligens hjemmedag med "sykt barn" vi får se på formen hennes. JEg har mye på jobb, men det meste er "etter onsdag klokka 14, når vi har betalt", så sånnsett er langdagen min på torsdag viktigere enn morgendagen, sålenge noen andre betaler for meg da, for den nevnte betalingen skulle jo jeg utføre...
God natt.. lagt meg jeg å nå

Back
Topp