Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok mye her også. Spørs om det blir bøker i topp 100 neste mnd![]()
Ja, gleder meg.. 10 uker på fredagBare et par mnd igjen nå da
Minner meg på at det er en mnd til jeg hadde min første termintida gååår fort!!! Hehe
Aah. Heldig du. Her dukker det opp overalt :/ litt irriterendeJeg mente IKKE NOE reklame i min app
Jeg mente IKKE NOE reklame i min app
Nei det gjør det så absolutt ikke. Frøkena mi elsker bøker.Bøker er koselig så det gjør ikke noe det![]()
Glem det, nå er den på plass. Men var ikke det da, altså!!
Bøker er koselig så det gjør ikke noe det![]()
Var nok fordi du skrøt så ille av at den ikke var dermå ikke rope så høyt...bare hviske så kanskje den ikke kommer
![]()
Men vi har mange av dem!
To unger i goboken, eldste har stått i disney i tllegg som nå er gått over til mine første fakta for vi har fått alle disney.
Det er supert! gleder meg allerede!Jaaanå skal jeg vel tøre å møte deg og
hihi
Verste jobben er jo allerede gjort...
Er klar jeg, og det er jo ikke så lang tur for meg, så det er bare å skrike ut![]()
Det er supert! gleder meg allerede!
Ja. sist var det litt dårlig med tidJeg og ♡ blir koselig å møte deg ordentlig, og ikke bare sånn hei og hade![]()
Er på mobil-appen nå og ingen reklame her heller. Android.Bare sjekket, ikke bare noe reklame i appen min
Ikke skryt, da kommer det...Er på mobil-appen nå og ingen reklame her heller. Android.
Regner nesten med det.Ikke skryt, da kommer det...
Har også android. Men her har den overtaket gitt...Regner nesten med det.
Ikke noe på iPaden heller enda
God natt.. lagt meg jeg å nåMen nå er de leggetid her, kjenner jeg
Vi får snakkes i morgen, jeg har muligens hjemmedag med "sykt barn" vi får se på formen hennes. JEg har mye på jobb, men det meste er "etter onsdag klokka 14, når vi har betalt", så sånnsett er langdagen min på torsdag viktigere enn morgendagen, sålenge noen andre betaler for meg da, for den nevnte betalingen skulle jo jeg utføre...