Felles skravle 2015

Jeg kan sjekke litt innimellom:) bare oppdater!:)
Ikke så mye å skryte av her, jeg oppdaga at jeg hadde jo oversett..... Vel, masse papirer, rot og poser der hvor jeg må få plass til det bordet som står på høykant, om jeg ikke skal ommøblere et annet rom, og det gidder jeg ikke. Så ikke byttet laken så senga enda, den ble brukt til å organisere tingene og er ikke helt ferdig enda. Nå er maskin nummer tre igang, mopper som jeg skal bruke til å vaske huset.

Derved innvilger jeg meg en pause fra gjesterommet for å henge opp klær.

(ja, ikke at jeg har holdt på effektivt her til nå heller, jeg har gjort flere ting innimellom, ikke minst er det ungene som krever meg. Snart må jeg vel lage lunsj til oss også.

Ikke så mye å skryte av her, jeg oppdaga at jeg hadde jo oversett..... Vel, masse papirer, rot og poser der hvor jeg må få plass til det bordet som står på høykant, om jeg ikke skal ommøblere et annet rom, og det gidder jeg ikke. Så ikke byttet laken så senga enda, den ble brukt til å organisere tingene og er ikke helt ferdig enda. Nå er maskin nummer tre igang, mopper som jeg skal bruke til å vaske huset.

(ja, ikke at jeg har holdt på effektivt her til nå heller, jeg har gjort flere ting innimellom, ikke minst er det ungene som krever meg. Snart må jeg vel lage lunsj til oss også.
Hva skal du lage til lunsj da?:)

Her ble det kun skive med syltetøy og ost:)

Hvordan går det?

Og nå så jeg oppdateringa di :-P

Her har jeg fått pakket ut nytt "finservise" og sølvtøy i seksjonen (fått av mamma) og ryddet fort alle pappeskene i papirsøpla.. og sett på kommoder på nett.. må ut å kjøpe oss av pengene vi fikk av mormor og bestefar til jul :-) ha et sted å rydde bort barnetøy og bleier ol..

Tilogmed kaktuser klarer jeg å kverke.... Helt utrolig egentlig ;)
1419941138113.jpg

Denne kaktusen er eneste som vokste opp av det som skulle være åtte frø fra bladkaktus. Det er lite som minner om det enda da, men vi får se. Det er et par år siden jeg sådde den, så den vokser ikke fort... Dette er ei potte som er ti cm øverst.

Hva skal du lage til lunsj da?:)

Her ble det kun skive med syltetøy og ost:)
Jeg har jo ungene her, og de er ikke fan av kreativ lunsj. Jeg elsker å steke skinke, varme brødet på stekepanna, og ha salat og tomat på.

Eller miniwok med gulrøtter, evt sukkererter om vi har, påleggsskinke i små biter og blande med nudler.

Dette spiser ikke ungene.

Eller egg og bacon/omelett. Eldste tåler ikke egg.

Jeg blir nok å dekke bordet, finne frem pålegg (inkl fenalår, jeg koser meg med det enda) og spise ganske likt frokosten...

Da har vi handlet mat og fyrverkeri til i morgen:). Varene er pakket bort, så nå måtte jeg ha litt mat:). Guttungen ville ikke ha mat, er opptatt med å bygge Lego han kjøpte i dag:).

Så må jeg sette inn i oppvaskmaskin og sette på den. Og sette på vaskemaskinen samt ordne litt. Time hos hudlege 15.15, så etter middag må jeg vaske 2 etg og kjelleren. 1etg tar jeg i morgen:)

Da har vi handlet mat og fyrverkeri til i morgen:). Varene er pakket bort, så nå måtte jeg ha litt mat:). Guttungen ville ikke ha mat, er opptatt med å bygge Lego han kjøpte i dag:).

Så må jeg sette inn i oppvaskmaskin og sette på den. Og sette på vaskemaskinen samt ordne litt. Time hos hudlege 15.15, så etter middag må jeg vaske 2 etg og kjelleren. 1etg tar jeg i morgen:)
Hva blir det til mat i morgen ? :)

Kula på jobb.
Ikke den dagen hvor det skjer mest her. Vurderer å bare dra hjem igjen.
1419946039930.jpg

Jeg er likegodt hjemme jeg ;-)

Vel, vi har fått redd opp på gjesterommet og ryddet ganske bra på loftet. Vasket masse klær. Hva mer var det vi skulle?

Orker ikke kjøpe fyrverkeri i år. Er meldt ett dritt vær

Back
Topp