Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her var middag lett å fikse. Lasagne rester fra i gårMannen hjemme, snart middag.
Svigermor er på vei, er vel fremme en gang mellom 21 og 23, jeg er vagt usikker på når hun startet. Og ellers avhenger det litt av føret og evt trafikk i gudbrandsdalen etc.
Ikke noe særlig her heller:/Orker ikke kjøpe fyrverkeri i år. Er meldt ett dritt vær
Her er det også lasagne resterHer var middag lett å fikse. Lasagne rester fra i går![]()
Blir greit å se på at de andre skyter opp daIkke noe særlig her heller:/
Det er planen vår..Blir greit å se på at de andre skyter opp da![]()
Ja, det er detBlir greit å se på at de andre skyter opp da![]()
Ja. Skal bli godt. Er 4. Fridagen min i jula.Ja, det er det. Har du fri i morgen?
![]()
Ja. Skal bli godt. Er 4. Fridagen min i jula.skal jobbe 1 nyttårsdag, men da har jeg fri frem til neste torsdag så er ikke synd på meg
![]()
Jeg har hatt fri siden mandag formiddag jeg, og muligens ikke jobb før 5.1. Muligens går jeg på jobb fredag, vi får se.
Ja. Mamma pappa og 2 av mine søsken kommerSå deilig. Skal dere ha besøk i morgen?
Deilig med lenge fri. Fri frem til 12 januar jeg, da begynner heg i ny jobb
![]()
KoseligJa. Mamma pappa og 2 av mine søsken kommer![]()
Så koseligJa. Mamma pappa og 2 av mine søsken kommer![]()
Joda.. fått bestilt kommode i alle fall..Har dere hatt en fin dag damer?
Jo daHar dere hatt en fin dag damer?
Blir kalkun med tilbehørKoselig. Hva skal du servere?
![]()
Takk det sammeSå koseligha en riktig fin feiring
![]()
Varm... små forkjølet tror jeg. Og vondt i kroppen, mest i korsrygg og nakke..Har dere hatt en fin dag damer?