Felles skravle 2015

Det meste av blomstene blir nok ikke i dag, til det er loftet (lekerommet) for rotete, det kan komme til å ta resten av dagen etter at jeg har funnet frem en sovesofa og redd opp der på gjesterommet....

God morgen! Faktisk sovet til nå - bare vært våken et par ganger i natt :-) planen for dagen er å pakke ut og rydde/sortere alt vi hadde i bilen hjem.. sinnsykt mye! Så tenkte jeg å dra en tur i byen og handle litt :-)

Tar bare livet av alt av planter jeg:(
Jeg har blitt flinkere, men det skjer slikt ja, hvert år. Jeg sår mye, og ikke alt blir det noe av...

(Kan noen skravle litt her så jeg kan skryte av fremdriften, sånn jeg finner motivasjon, uten å spamme...??)

Last edited:
Jeg har blitt flinkere, men det skjer slikt ja, hvert år. Jeg sår mye, og ikke alt blir det noe av...

(Kan noen skravle litt her så jeg kan skryte av fremdriften, sånn jeg finner motivasjon, uten å spamme...??)
Sorry.
Kan ikke hjelpe.
Er på jobb

God morgon :) Våre våken frå ca kl 04 i natt... Rakk aldri å sovne mellom smokk/sette seg opp periodane til Jr. Stod opp kl 6, gjeeesp :p
I dag skal me besøka bhg som Jr skal byrja i på mandag. I går var eg på barnas hus sin outlet og handla inn div til bhg :)
Planar for dagen?
Spennende med barnehagestart, håper han vil like seg.Lykke til på mandag

Sorry.
Kan ikke hjelpe.
Er på jobb
Hjalp nok til arving kan si

Oppvaskmaskin tømt, og fyllt inni etter frokost.

Vaskemaskina er igang med andre runde.

Jeg er kommet så langt ned på gjestesenga at jeg skal ta av lakenet, og legge på nytt. Må forsøke å moppe de deler av gulvet som er tilgjengelig og re opp senga.

Ny rapport om litt.

Bare skravle i vei det ;) jeg har ikke kommet meg på topp 100 listen engang denne mnd jeg ;)

Back
Topp