Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har blitt flinkere, men det skjer slikt ja, hvert år. Jeg sår mye, og ikke alt blir det noe av...Tar bare livet av alt av planter jeg![]()
Sorry.Jeg har blitt flinkere, men det skjer slikt ja, hvert år. Jeg sår mye, og ikke alt blir det noe av...
(Kan noen skravle litt her så jeg kan skryte av fremdriften, sånn jeg finner motivasjon, uten å spamme...??)
Jeg kan sjekke litt innimellomJeg har blitt flinkere, men det skjer slikt ja, hvert år. Jeg sår mye, og ikke alt blir det noe av...
(Kan noen skravle litt her så jeg kan skryte av fremdriften, sånn jeg finner motivasjon, uten å spamme...??)
Der har jeg sett , funderer på en pakke der jaVet ikke om det var tilbud, men de har mange fine pakker på XXL.
Kan være verdt å sjekke opp
Spennende med barnehagestart, håper han vil like seg.Lykke til på mandagGod morgonVåre våken frå ca kl 04 i natt... Rakk aldri å sovne mellom smokk/sette seg opp periodane til Jr. Stod opp kl 6, gjeeesp
I dag skal me besøka bhg som Jr skal byrja i på mandag. I går var eg på barnas hus sin outlet og handla inn div til bhg
Planar for dagen?
Kjøpte er pakke til gutten der i gårDer har jeg sett , funderer på en pakke der ja![]()
Jeg har prøvd å kjøpe brukt, men få som selger denstr vi skal ha, må ha så mye annet også nå så brukt hadde vært fint..Kjøpte er pakke til gutten der i går![]()
Hjalp nok til arving kan siSorry.
Kan ikke hjelpe.
Er på jobb
Bare skravle i vei detJeg har blitt flinkere, men det skjer slikt ja, hvert år. Jeg sår mye, og ikke alt blir det noe av...
Så koseligGod dag!
Får besøk snart vi, gleder meg til det.
Så godt å høre det er flere enn meg! Jeg hadde plantet masse urter ett år, tenkte at dette var superfint på kjøkkenet, men ikke når de ikke fikk vann og stellTar bare livet av alt av planter jeg![]()
Nei planter har jeg bare gitt opp i grunnSå godt å høre det er flere enn meg! Jeg hadde plantet masse urter ett år, tenkte at dette var superfint på kjøkkenet, men ikke når de ikke fikk vann og stell![]()
Rydde, vaske litt klær og skifte på sengen. Men først jobb til kl 13. Nå har jeg lunsjHei alle sammenhva er deres planer for den nest siste dagen i år?
Tilogmed kaktuser klarer jeg å kverke.... Helt utrolig egentligNei planter har jeg bare gitt opp i grunnhehehe
Lunch 30min før du er ferdig?Rydde, vaske litt klær og skifte på sengen. Men først jobb til kl 13. Nå har jeg lunsj![]()