Felles skravle 2015

Litt tidlig å være lei nå, er det ikke.
3 måneder til termin i morgen

Det var mye snø på Sunnmøre før , da jeg var lita. De siste årene har det vært dårlig
Det var mer snø når jeg var lita, og enda mer når pappa var lita, men jeg er ikke uvant med dette her, selv om det bare er 2,5 år siden jeg flyttet tilbake, vinteren var mye slaps før jeg flyttet for... Ehh... 16-17 år siden?
Tida flyr, gitt.

Vi hadde jo samme vinterkulda de 14 årene i Bergen også, da. Bortsett fra et par pinnkalde år.

God morgen.
Sitter oppe med barna slik at mannen skal få sove litt i dag.
Skal på jobb etterhvert, men siden det er romjul starter vi 2 timer senere :)
God morgen til deg også.

Her sover yngste.
Mannen skal på jobb og hadde klokke på 7. Som vekket eldste som var kommet hit i løpet av natta, som fastslo ' jeg blør neseblod '. Derved er far og sønn på badet

Jeg håper han sovner igjen etterpå, men er svært usikker. De har sovet til 8-9 disse to nå i jula, de sovner jo så sent

God morgen til deg også.

Her sover yngste.
Mannen skal på jobb og hadde klokke på 7. Som vekket eldste som var kommet hit i løpet av natta, som fastslo ' jeg blør neseblod '. Derved er far og sønn på badet

Jeg håper han sovner igjen etterpå, men er svært usikker. De har sovet til 8-9 disse to nå i jula, de sovner jo så sent

Så deilig at de har sovet så lenge da.
Her har morgenene som regel startet rundt 630-7 tiden.
Gadd ikke sette på vekkeklokken i går da jeg måtte opp senest kl 8

God morgon :) Våre våken frå ca kl 04 i natt... Rakk aldri å sovne mellom smokk/sette seg opp periodane til Jr. Stod opp kl 6, gjeeesp :P
I dag skal me besøka bhg som Jr skal byrja i på mandag. I går var eg på barnas hus sin outlet og handla inn div til bhg :)
Planar for dagen?

God morgen.
God morgen til deg også.

Her sover yngste.

God morgon :) Våre våken frå ca kl 04 i natt... Rakk aldri å sovne mellom smokk/sette seg opp periodane til Jr. Stod opp kl 6, gjeeesp :P
I dag skal me besøka bhg som Jr skal byrja i på mandag. I går var eg på barnas hus sin outlet og handla inn div til bhg :)
Planar for dagen?
God morgen ! Nå skal jeg på jobb å jobbe min siste vakt på lenge !
God morgen:) da ringte vekkerklokken. Jobb i dag. Men pga romjul starter vi ikke før "8:45 :)

God morgen.
God morgen til deg også.

Her sover yngste.

Planar for dagen?
God morgen ! Nå skal jeg på jobb å jobbe min siste vakt på lenge !
God morgen:) da ringte vekkerklokken. Jobb i dag. Men pga romjul starter vi ikke før "8:45 :)
God morgen alle sammen:). Vi skal handle og kjøpe fyrverkeri:). Også gjøre rent i dag:).

God morgen alle sammen:). Vi skal handle og kjøpe fyrverkeri:). Også gjøre rent i dag:).
Mannen har dradd på jobb.

Jeg og ungene er hjemme.
Vaske klær
Rydde gjesterom
Re opp seng på gjesterommet
Rydde lekerommet
Og vanne orkideer (sette dem i vann i vasken, la dem stå, renne av og sette tilbake i pottene sine)

Det er i hovedsak lista vår i dag.

Svigermor kommer nemlig muligens i kveld.

I tillegg, om tid og energi strekker til, har jeg ei blomsterliste.

Små pellargonia bør få større potter og settes i et vindu hvor det er litt varme, og vannes gjennom vinteren.

Større bør klippes ned, og få mindre potter, og settes idet vindu hvor det er kjølig, og vannes meget sparsomt gjennom vinteren i dvale.

Små clivia bør få egne potter så de har bedre mulighet til å vokse.

Og jeg skal så chili og blodbeger nå i løpet av ei ukes tid. I alle fall i løpet av januar...

Last edited:
Mannen har dradd på jobb.

Jeg og ungene er hjemme.
Vaske klær
Rydde gjesterom
Re opp seng på gjesterommet
Rydde lekerommet
Og vanne orkideer (sette dem i vann i vasken, la dem stå, renne av og sette tilbake i pottene sine)

Det er i hovedsak lista vår i dag.

Svigermor kommer nemlig muligens i kveld.

I tillegg, om tid og energi strekker til, har jeg ei blomsterliste.

Små pellargonia bør få større potter og settes i et vindu hvor det er litt varme, og vannes gjennom vinteren.

Større bør klippes ned, og få mindre potter, og settes idet vindu hvor det er kjølig, og vannes meget sparsomt gjennom vinteren i dvale.

Små clivia bør få egne potter så de har bedre mulighet til å vokse.

Og jeg skal så chili og blodbeger nå i løpet av ei ukes tid. I alle fall i løpet av januar...
Spennende med blomster prosjekter:). Mannen her er også på jobb.

Nok å gjøre i dag du også:). Jeg bør også vanne azaliene mine:)

Back
Topp