Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Klarer desverre jeg og. Er helt håååpløst!Tilogmed kaktuser klarer jeg å kverke.... Helt utrolig egentlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarer desverre jeg og. Er helt håååpløst!Tilogmed kaktuser klarer jeg å kverke.... Helt utrolig egentlig![]()
Jaa?Lunch 30min før du er ferdig?![]()
Ikke så mye å skryte av her, jeg oppdaga at jeg hadde jo oversett..... Vel, masse papirer, rot og poser der hvor jeg må få plass til det bordet som står på høykant, om jeg ikke skal ommøblere et annet rom, og det gidder jeg ikke. Så ikke byttet laken så senga enda, den ble brukt til å organisere tingene og er ikke helt ferdig enda. Nå er maskin nummer tre igang, mopper som jeg skal bruke til å vaske huset.Jeg kan sjekke litt innimellombare oppdater!
![]()
Hva skal du lage til lunsj da?Ikke så mye å skryte av her, jeg oppdaga at jeg hadde jo oversett..... Vel, masse papirer, rot og poser der hvor jeg må få plass til det bordet som står på høykant, om jeg ikke skal ommøblere et annet rom, og det gidder jeg ikke. Så ikke byttet laken så senga enda, den ble brukt til å organisere tingene og er ikke helt ferdig enda. Nå er maskin nummer tre igang, mopper som jeg skal bruke til å vaske huset.
Derved innvilger jeg meg en pause fra gjesterommet for å henge opp klær.
(ja, ikke at jeg har holdt på effektivt her til nå heller, jeg har gjort flere ting innimellom, ikke minst er det ungene som krever meg. Snart må jeg vel lage lunsj til oss også.
Hvordan går det?Ikke så mye å skryte av her, jeg oppdaga at jeg hadde jo oversett..... Vel, masse papirer, rot og poser der hvor jeg må få plass til det bordet som står på høykant, om jeg ikke skal ommøblere et annet rom, og det gidder jeg ikke. Så ikke byttet laken så senga enda, den ble brukt til å organisere tingene og er ikke helt ferdig enda. Nå er maskin nummer tre igang, mopper som jeg skal bruke til å vaske huset.
Derved innvilger jeg meg en pause fra gjesterommet for å henge opp klær.
(ja, ikke at jeg har holdt på effektivt her til nå heller, jeg har gjort flere ting innimellom, ikke minst er det ungene som krever meg. Snart må jeg vel lage lunsj til oss også.
Skal passe huset til svigers og låne badekaretHei alle sammenhva er deres planer for den nest siste dagen i år?
Tilogmed kaktuser klarer jeg å kverke.... Helt utrolig egentlig![]()

Jeg har jo ungene her, og de er ikke fan av kreativ lunsj. Jeg elsker å steke skinke, varme brødet på stekepanna, og ha salat og tomat på.Hva skal du lage til lunsj da?
Her ble det kun skive med syltetøy og ost![]()
Hva blir det til mat i morgen ?Da har vi handlet mat og fyrverkeri til i morgen. Varene er pakket bort, så nå måtte jeg ha litt mat
. Guttungen ville ikke ha mat, er opptatt med å bygge Lego han kjøpte i dag
.
Så må jeg sette inn i oppvaskmaskin og sette på den. Og sette på vaskemaskinen samt ordne litt. Time hos hudlege 15.15, så etter middag må jeg vaske 2 etg og kjelleren. 1etg tar jeg i morgen![]()
Det blir kalkun og medisterkaker/pølser med tilbehørHva blir det til mat i morgen ?![]()
Var lite action på jobb i dag for min d og. Var der mer for å være der nestenKula på jobb.
Ikke den dagen hvor det skjer mest her. Vurderer å bare dra hjem igjen.
Vis vedlegget 96565
Orker ikke kjøpe fyrverkeri i år. Er meldt ett dritt værDa har vi handlet mat og fyrverkeri til i morgen. Varene er pakket bort, så nå måtte jeg ha litt mat
. Guttungen ville ikke ha mat, er opptatt med å bygge Lego han kjøpte i dag
.
Så må jeg sette inn i oppvaskmaskin og sette på den. Og sette på vaskemaskinen samt ordne litt. Time hos hudlege 15.15, så etter middag må jeg vaske 2 etg og kjelleren. 1etg tar jeg i morgen![]()
Her var det mer action på vei hjem.Var lite action på jobb i dag for min d og. Var der mer for å være der nesten![]()
Uff så ekkelt. Kun opplevd det en gang - var ikke kult!Her var det mer action på vei hjem.
Nesten 3 mil å kjøre med underkjølt regne hele veien
Nå er jeg utslitt
Det var ikke noe morro, nei.Uff så ekkelt. Kun opplevd det en gang - var ikke kult!