Felles skravle 2015

Etter en lang uke hvor bekkenet har vært verre enn noen gang tidligere lurer jeg på hva jeg egentlig tenkte med..
Uansett, nå står pepperkakedeigen i kjøleskapet og venter på oss til i morgen, og jeg sitter i sofaen og syns synd på meg selv...
Men nå lukter det hvertfall jul i huset :)

Det synes jeg også.

Pcos gir jo overvekt, f.eks
Og sa til både lege og gyn at jeg lurte på om det kunne være det siden jeg aldri får helt positive el-tester og har en god del smerter i eggstokkene. Likevel ville de ikke undersøke. Synes det er helt fælt jeg!

Etter en lang uke hvor bekkenet har vært verre enn noen gang tidligere lurer jeg på hva jeg egentlig tenkte med..
Uansett, nå står pepperkakedeigen i kjøleskapet og venter på oss til i morgen, og jeg sitter i sofaen og syns synd på meg selv...
Men nå lukter det hvertfall jul i huset :)
Lurer på å bake pepperkaker i morgen jeg og:)

Oi, da har du jo gjort en kjempeinnsats! Jeg hadde prøvd en annen gyn også..
Tusen takk :) Spørs det, men er så redd for å få det samme svaret. Føler at jeg snart ikke klarer mer motgang før jeg bryter sammen.

Men tenk om du får et annet! Er du medlem på pulsn? Jeg er for tiden bare støttemedlem :p
Ikke medlem. Synes det er så dumt man må binde seg for et helt år der. Men har netopp kjøpt meg ellipsemaskin :D

Back
Topp