Felles skravle 2015

Hva skal dere gjøre i helga?

Det går an da. Tenkte jeg skulle sjekke ut den nye frisklivssentralen også. Mener de har gratis trening :P
Mulig det er en liten medlemsavgift, men den er nok ikke stor i tilfelle :-) kontakt de.. mulig du må bli henvist av lege.. litt ulik praksis rundt om..

Mulig det er en liten medlemsavgift, men den er nok ikke stor i tilfelle :) kontakt de.. mulig du må bli henvist av lege.. litt ulik praksis rundt om..
Ringer dem mandag tenker jeg :)

Er vel ikke så mange som er der på dagtid heller tror jeg :P
Jeg er der på morgenen på tirsdagen. 7-8. Der er nesten ingen i jentegarderoben, det er få som bader. De fleste er aktive svømmere, med kropp og teknikk deretter, og så har man sånne som meg, med hodet over vannet, brystsvømming, ikke crawl, og en kropp som er uten kondis. Og et par småjenter i skolealder. I don't care.

Synes vannet er bra jeg da

Jeg er der på morgenen på tirsdagen. 7-8. Der er nesten ingen i jentegarderoben, det er få som bader. De fleste er aktive svømmere, med kropp og teknikk deretter, og så har man sånne som meg, med hodet over vannet, brystsvømming, ikke crawl, og en kropp som er uten kondis. Og et par småjenter i skolealder. I don't care.

Synes vannet er bra jeg da
Høres ut som vi har lik svømmeteknikk :P

Mmm. Julemenn:D liker du de sprø eller litt tykkere myke?
Om jeg kjøper i butikk vil jeg ha tykke og myke, men de jeg lager selv liker jeg best når de er litt tynnere og sprø :P

Back
Topp