Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulig det er en liten medlemsavgift, men den er nok ikke stor i tilfelleDet går an da. Tenkte jeg skulle sjekke ut den nye frisklivssentralen også. Mener de har gratis trening![]()
hahahaMen det varme er ensten for varmt![]()
Søndagen er det familieselskap hvertfallHva skal dere gjøre i helga?
Ringer dem mandag tenker jegMulig det er en liten medlemsavgift, men den er nok ikke stor i tilfellekontakt de.. mulig du må bli henvist av lege.. litt ulik praksis rundt om..
Nei jeg er helt håpløs å ha med å gjørehahahaBlir ikke fornøyd du?
![]()
Min mor har åtte søsken, så...Ooojdet var noe helt annet
![]()
Hva skal du bake?Søndagen er det familieselskap hvertfallI morgen tror jeg det blir litt baking
Du da?
BakeHva skal dere gjøre i helga?
Oj, pappa har 3 og mamma 1. Så det er nok forklaringenMin mor har åtte søsken, så...
heheNei jeg er helt håpløs å ha med å gjøre![]()
Tenkte på å bake julemenn eller konfektkjeksHva skal du bake?
Jeg er der på morgenen på tirsdagen. 7-8. Der er nesten ingen i jentegarderoben, det er få som bader. De fleste er aktive svømmere, med kropp og teknikk deretter, og så har man sånne som meg, med hodet over vannet, brystsvømming, ikke crawl, og en kropp som er uten kondis. Og et par småjenter i skolealder. I don't care.Er vel ikke så mange som er der på dagtid heller tror jeg![]()
Bra du har troaheheTror ikke du er så fryktelig håpløs
![]()
Mmm. JulemennTenkte på å bake julemenn eller konfektkjeks![]()
Det varme, der er vi når vi har med ungene. Helt greit, men for å svømme er det det kalde. Bare ikke gå i det varme først, så er det kalde deiligMen det varme er ensten for varmt![]()
Høres ut som vi har lik svømmeteknikkJeg er der på morgenen på tirsdagen. 7-8. Der er nesten ingen i jentegarderoben, det er få som bader. De fleste er aktive svømmere, med kropp og teknikk deretter, og så har man sånne som meg, med hodet over vannet, brystsvømming, ikke crawl, og en kropp som er uten kondis. Og et par småjenter i skolealder. I don't care.
Synes vannet er bra jeg da
Om jeg kjøper i butikk vil jeg ha tykke og myke, men de jeg lager selv liker jeg best når de er litt tynnere og sprøMmm. Julemennliker du de sprø eller litt tykkere myke?
Vi "bygdinger" må jo holde sammenBra du har troa![]()
Rett svar!!Om jeg kjøper i butikk vil jeg ha tykke og myke, men de jeg lager selv liker jeg best når de er litt tynnere og sprø![]()