Felles skravle 2015

Nei det vet jeg ikke

Men er noe som heter "dagtidsmedl" - det er noe billigere og det kan du jo benytte deg av i og md du ikke jobber akkurat nå?:)
Det går an da. Tenkte jeg skulle sjekke ut den nye frisklivssentralen også. Mener de har gratis trening :P

Frisklivssentral? Ikke hørt om:p
Er visst noe nytt. Tror de skal tilby gratis trening, og etterhvert ting som røyesluttkurs og slikt. Tenkte å finne ut litt mer :P Så vurderer jeg klippekort på svømmehalll. Elsker å svømme, men kan ikke si det frister å vise seg i badedrakt :P

Er visst noe nytt. Tror de skal tilby gratis trening, og etterhvert ting som røyesluttkurs og slikt. Tenkte å finne ut litt mer :P Så vurderer jeg klippekort på svømmehalll. Elsker å svømme, men kan ikke si det frister å vise seg i badedrakt :P
Ess, kun du som tenker over det:) jeg hadde bmi på 17/18 før. Var ikke akkurat vakker i bikini jeg heller :p

Hihi :p synes vannet er så kaldt jeg, så er av den grunn ikke så glad i svømmehallen
Der er jo et varmt også. Så kan trene ved å svømme i det kalde først, så slappe av i det varme ;)

Back
Topp