Felles skravle 2015

Det gjorde vi inntil for to år siden.

Nå feirer vi hjemme. Vi bor nært min familie og treffer dem uansett (flyttet hit for 2,5 år siden, bodde lagt vekke før ) og i år kommer trolig svigermor i romjula

Når vi bor så langt unna blir det naturlig å reise hjem til jul.. men når huset her er ferdig kan vi kanskje invitere hit en gang :-) iom at sambo har 3 brødre (m familier) tror jeg ikke hele storfamilien samles her da..

Snart ferdig med halve huset.. puh.. pause før jeg skal vaske resten!

Er vant til både og, kun meg og bror og mamma (pappa er sjømann) og enkelte år vi er alle + besteforeldre.
Jul uten foreldre (en med senvakt og andre på sjøen) har jeg og hatt. Så her har det ikke vært noe fast:p

Vi spiser svineribbe og pinnekjøtt:)
Nei, da blir det litt variert skjønner jeg:).

Er vant til både og, kun meg og bror og mamma (pappa er sjømann) og enkelte år vi er alle + besteforeldre.
Jul uten foreldre (en med senvakt og andre på sjøen) har jeg og hatt. Så her har det ikke vært noe fast:p

Vi spiser svineribbe og pinnekjøtt:)
Jeg har hatt mange år med meg og min bror og våre foreldre, men det er noe annet å være den voksne selv. Vi har feiret sammen med mine eller hans foreldre og søsken siden vi ble sammen, bare mine foreldre i fjor z og bare oss i år.

Men jeg tror det blir kjekt

Jeg har hatt mange år med meg og min bror og våre foreldre, men det er noe annet å være den voksne selv. Vi har feiret sammen med mine eller hans foreldre og søsken siden vi ble sammen, bare mine foreldre i fjor z og bare oss i år.

Men jeg tror det blir kjekt
Det blir nok veldig kjekt:)

3 julebord overstått allerede ja? Såpass:) dette er første orntlige julebordet, og har vært på en førjulsfest tidligere:)
To helger på rad pluss i går. Det første var med familie da, 4 søskenbarn med partnere

Så koselig. Mine søskenbarn er for det første mye eldre enn meg - og for det andre spredd utover hele landet
Det er mine også, fra mye yngre til nye eldre, men vi fire har hatt mye med hverandre å gjøre i oppveksten og er ikke så fjerne i alder og geografi

Back
Topp