Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Julebord i morgen!! Gleder meg til pinnekjøttPinnekjøttet henger til tørk sammen med fenalåret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Julebord i morgen!! Gleder meg til pinnekjøttPinnekjøttet henger til tørk sammen med fenalåret
Slitsomt..!Har det hver natt og som regel hver gang jeg reiser meg eller setter meg ned![]()
Det gjorde vi inntil for to år siden.
Nå feirer vi hjemme. Vi bor nært min familie og treffer dem uansett (flyttet hit for 2,5 år siden, bodde lagt vekke før ) og i år kommer trolig svigermor i romjula
Flink du er!Snart ferdig med halve huset.. puh.. pause før jeg skal vaske resten!
NamPinnekjøttet henger til tørk sammen med fenalåret
Nei, da blir det litt variert skjønner jegEr vant til både og, kun meg og bror og mamma (pappa er sjømann) og enkelte år vi er alle + besteforeldre.
Jul uten foreldre (en med senvakt og andre på sjøen) har jeg og hatt. Så her har det ikke vært noe fast
Vi spiser svineribbe og pinnekjøtt![]()
Jul er koselig uansett det synes jegNei, da blir det litt variert skjønner jeg.
Jeg har hatt mange år med meg og min bror og våre foreldre, men det er noe annet å være den voksne selv. Vi har feiret sammen med mine eller hans foreldre og søsken siden vi ble sammen, bare mine foreldre i fjor z og bare oss i år.Er vant til både og, kun meg og bror og mamma (pappa er sjømann) og enkelte år vi er alle + besteforeldre.
Jul uten foreldre (en med senvakt og andre på sjøen) har jeg og hatt. Så her har det ikke vært noe fast
Vi spiser svineribbe og pinnekjøtt![]()
Det blir nok veldig kjektJeg har hatt mange år med meg og min bror og våre foreldre, men det er noe annet å være den voksne selv. Vi har feiret sammen med mine eller hans foreldre og søsken siden vi ble sammen, bare mine foreldre i fjor z og bare oss i år.
Men jeg tror det blir kjekt
Jeg er ferdig med årets tre julebord.Julebord i morgen!! Gleder meg til pinnekjøtt![]()
Det er det joJul er koselig uansett det synes jeg![]()
3 julebord overstått allerede ja? SåpassJeg er ferdig med årets tre julebord.
Men har rester av det siste i kjøleskapet som vi spiser, kanskje i dag om mannen kommer hjem...
To helger på rad pluss i går. Det første var med familie da, 4 søskenbarn med partnere3 julebord overstått allerede ja? Såpassdette er første orntlige julebordet, og har vært på en førjulsfest tidligere
![]()
Så koselig. Mine søskenbarn er for det første mye eldre enn meg - og for det andre spredd utover hele landetTo helger på rad pluss i går. Det første var med familie da, 4 søskenbarn med partnere
Det er det absoluttJul er koselig uansett det synes jeg![]()
Det er mine også, fra mye yngre til nye eldre, men vi fire har hatt mye med hverandre å gjøre i oppveksten og er ikke så fjerne i alder og geografiSå koselig. Mine søskenbarn er for det første mye eldre enn meg - og for det andre spredd utover hele landet
Så gøyPå vei for å sitte hårmodellspennende
Hvordan hårmodell da? Farging? Klipp? Oppsett av hår?På vei for å sitte hårmodellspennende