Nei.. ca 2,5 time å kjøre mellom.. men besøker begge familiene når vi først skal nedover.. men i år feirer vi jul med min familieEr dere fra samme sted sånn egentlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei.. ca 2,5 time å kjøre mellom.. men besøker begge familiene når vi først skal nedover.. men i år feirer vi jul med min familieEr dere fra samme sted sånn egentlig?
Vi feirer vel hver for oss delvis (keg middag hjemme, og han med sin mor) så kommer han til oss for dessert og pakkeåpningNei.. ca 2,5 time å kjøre mellom.. men besøker begge familiene når vi først skal nedover.. men i år feirer vi jul med min familie![]()
Ahh.. skjønner! Vi feirer annethvert år hos mine og han sine.. funker fintVi feirer vel hver for oss delvis (keg middag hjemme, og han med sin mor) så kommer han til oss for dessert og pakkeåpning
Men dette er tredje jula vi prøver på denne....Jeg tenker at spekematen forsvinner ikke, er bare kjipt. Får spise i mars, og selvfølgelig neste jul![]()
Ikke heltHihihi.. ikke helt heldig!
Har det hver natt og som regel hver gang jeg reiser meg eller setter meg nedHatt endel kynnere i natt.. våknet av det til og med.. andre som har vært plaget av det?
Det gjorde vi inntil for to år siden.Ahh.. skjønner! Vi feirer annethvert år hos mine og han sine.. funker fint![]()
Håper vi får snø til jul alle sammenSå gøy! Håper på snø til jul her![]()
Det hadde vært kjektHåper vi får snø til jul alle sammen![]()
Her er det usikkert om det kommer snø i desember, vi får se
Vi får vente og seHar ikke noe tru på at det kommer hit heller![]()
Kommer noen til dere? Eller er dere bare dere + barn?Det gjorde vi inntil for to år siden.
Nå feirer vi hjemme. Vi bor nært min familie og treffer dem uansett (flyttet hit for 2,5 år siden, bodde lagt vekke før ) og i år kommer trolig svigermor i romjula
Vi får vente og se
Skjønner du godt har lyst på da ja :/Men dette er tredje jula vi prøver på denne....
I år blir det trolig bare oss fire på julaftenKommer noen til dere? Eller er dere bare dere + barn?
Så koseligI år blir det trolig bare oss fire på julaften
Ja, det blir nok kjekt det også. Helt uvant, men tror det blir braSå koselig![]()
Ja, det blir nok uvant om dere er vant til flereJa, det blir nok kjekt det også. Helt uvant, men tror det blir bra
Pinnekjøttet henger til tørk sammen med fenalåretJa, det blir nok uvant om dere er vant til flere. Jeg hadde også ønske om det i år, men ble nedstemt av mannen.. Blir kost hos svigers også tenker jeg
. Hva pleier dere å spise på julaften?
![]()
Er vant til både og, kun meg og bror og mamma (pappa er sjømann) og enkelte år vi er alle + besteforeldre.Ja, det blir nok uvant om dere er vant til flere. Jeg hadde også ønske om det i år, men ble nedstemt av mannen.. Blir kost hos svigers også tenker jeg
. Hva pleier dere å spise på julaften?
![]()