Felles skravle 2015

Vi feirer vel hver for oss delvis (keg middag hjemme, og han med sin mor) så kommer han til oss for dessert og pakkeåpning
Ahh.. skjønner! Vi feirer annethvert år hos mine og han sine.. funker fint :-)

Hatt endel kynnere i natt.. våknet av det til og med.. andre som har vært plaget av det?
Har det hver natt og som regel hver gang jeg reiser meg eller setter meg ned :p

Ahh.. skjønner! Vi feirer annethvert år hos mine og han sine.. funker fint :-)
Det gjorde vi inntil for to år siden.

Nå feirer vi hjemme. Vi bor nært min familie og treffer dem uansett (flyttet hit for 2,5 år siden, bodde lagt vekke før ) og i år kommer trolig svigermor i romjula

Ja, det blir nok kjekt det også. Helt uvant, men tror det blir bra
Ja, det blir nok uvant om dere er vant til flere:). Jeg hadde også ønske om det i år, men ble nedstemt av mannen.. Blir kost hos svigers også tenker jeg:). Hva pleier dere å spise på julaften?:)

Ja, det blir nok uvant om dere er vant til flere:). Jeg hadde også ønske om det i år, men ble nedstemt av mannen.. Blir kost hos svigers også tenker jeg:). Hva pleier dere å spise på julaften?:)
Pinnekjøttet henger til tørk sammen med fenalåret

Er vant til både og, kun meg og bror og mamma (pappa er sjømann) og enkelte år vi er alle + besteforeldre.
Jul uten foreldre (en med senvakt og andre på sjøen) har jeg og hatt. Så her har det ikke vært noe fast:p

Vi spiser svineribbe og pinnekjøtt:)

Back
Topp