Er det privat? Visste ikke der var noen jegHva med hun der med svømmehallen? Var der på tidl ul. Synes hun var super![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det privat? Visste ikke der var noen jegHva med hun der med svømmehallen? Var der på tidl ul. Synes hun var super![]()
Jeg har... Ca 30Har bare 4søskenbarn totalt jeg :/
JaEr det privat? Visste ikke der var noen jeg![]()
Og sa til både lege og gyn at jeg lurte på om det kunne være det siden jeg aldri får helt positive el-tester og har en god del smerter i eggstokkene. Likevel ville de ikke undersøke. Synes det er helt fælt jeg!Det synes jeg også.
Pcos gir jo overvekt, f.eks
Lurer på å bake pepperkaker i morgen jeg ogEtter en lang uke hvor bekkenet har vært verre enn noen gang tidligere lurer jeg på hva jeg egentlig tenkte med..
Uansett, nå står pepperkakedeigen i kjøleskapet og venter på oss til i morgen, og jeg sitter i sofaen og syns synd på meg selv...
Men nå lukter det hvertfall jul i huset![]()
Tusen takkOi, da har du jo gjort en kjempeinnsats! Jeg hadde prøvd en annen gyn også..
Da hadde jeg funnet meg en ny, priv gynOg sa til både lege og gyn at jeg lurte på om det kunne være det siden jeg aldri får helt positive el-tester og har en god del smerter i eggstokkene. Likevel ville de ikke undersøke. Synes det er helt fælt jeg!
Lurer på å bake pepperkaker i morgen jeg og![]()
Da får jeg prøve å ordne en time derJajeg synes hun var super
![]()
Må prøve det, men er redd for å få samme svaret. Blir så fortviletDa hadde jeg funnet meg en ny, priv gyn
Vanligvis lager jeg selvLager du deigen selv, eller kjøper du ferdig?
Men tenk om du får et annet! Er du medlem på pulsn? Jeg er for tiden bare støttemedlemMå prøve det, men er redd for å få samme svaret. Blir så fortvilet![]()
Ikke medlem. Synes det er så dumt man må binde seg for et helt år der. Men har netopp kjøpt meg ellipsemaskinMen tenk om du får et annet! Er du medlem på pulsn? Jeg er for tiden bare støttemedlem![]()
Jeg må innrømme jeg har vært lite flink til å lage deigen selv tidligere.Vanligvis lager jeg selvi år lurte jeg på å kjøpe ferdig og lage til jobb
og lage fra bunn til oss selv
![]()
Gikk ann å kjøpe mndkort nå i desember hvertfallIkke medlem. Synes det er så dumt man må binde seg for et helt år der. Men har netopp kjøpt meg ellipsemaskin![]()
Jeg har og en tendens til å tro ting er vanskeligere enn det erJeg må innrømme jeg har vært lite flink til å lage deigen selv tidligere.
Var faktisk første gang jeg lagde deigen selv i år.
Var faktisk mye enklere enn jeg trodde det ville være...
Vet du hva det kostet da? Er så mange utgifter nå i Desember.Gikk ann å kjøpe mndkort nå i desember hvertfall
Nei det vet jeg ikkeVet du hva det kostet da? Er så mange utgifter nå i Desember.