Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Unner ingen det nei :/:-( håper det går bra denne gangen! Glad jeg har sluppet å måtte oppleve noe sånt :-( må være tøft!
Unner ingen det nei :/
Kjente akkurat myye liv, det hjelper på![]()
![]()
Rart å tenke på at den gamle termindatoen er akkurat en mnd fra nå, starten av januar. Kunne blirt 2014 barn og kommer i julen.så bra! Godt å kjenne babyen når man blir litt trist!
Ja, skjønner at det er litt merkelig! Veldig bra at det klaffet raskt igjen!Rart å tenke på at den gamle termindatoen er akkurat en mnd fra nå, starten av januar. Kunne blirt 2014 barn og kommer i julen.
Mens nå er det 01.03.15
Godt det klaffet så raskt igjen <3
Hadde ikke i mine villeste fantasier trodd der <3Ja, skjønner at det er litt merkelig! Veldig bra at det klaffet raskt igjen!
Jeg spiser som prinsipp ikke spekemat eller andre "ikke som gravid " greier dpo, egentlig...Jeg tror nok ikke jeg ville droppet fenalåret forde..
Kanskje du må ta det litt tidligereJeg spiser som prinsipp ikke spekemat eller andre "ikke som gravid " greier dpo, egentlig...
Men det låret vi har på tørk... Jeg har lyst på det!
Jeg gruer meg til jul uten spekematJeg spiser som prinsipp ikke spekemat eller andre "ikke som gravid " greier dpo, egentlig...
Hei mamma, kan vi få låret vårt litt tidlige? Ja, det er ikke jul enda, men jeg vil spise av det og kommer til å være mellom el og mens i jula, og vi prøver jo på å lage baby, som du ikke vet.... (det henger altså til tørk hos dem siden vi ikke har egnet plass)Kanskje du må ta det litt tidligere![]()
Jeg har vært gravid i jula to ganger, det er litt kjipt.Jeg gruer meg til jul uten spekemat![]()
Vi prøvde ikke og jeg visste ikke jeg var dpo. Men nãr vi prøvde igjen etter sa, da holdt jeg meg unnaJeg spiser som prinsipp ikke spekemat eller andre "ikke som gravid " greier dpo, egentlig...
Jeg har vært gravid i jula to ganger, det er litt kjipt.
Men før gravid... Vurderer.
Men usikker
Jeg tenker at spekematen forsvinner ikke, er bare kjipt. Får spise i mars, og selvfølgelig neste julJeg har vært gravid i jula to ganger, det er litt kjipt.
Men før gravid... Vurderer.
Men usikker
Gleder meg og til neste julDetta er mi andre jul på rad eg får gravid og går glipp av spekemat pg roastbiffGledar meg til neste år for da skal eg meske
![]()
Hihihi.. ikke helt heldig!Hei mamma, kan vi få låret vårt litt tidlige? Ja, det er ikke jul enda, men jeg vil spise av det og kommer til å være mellom el og mens i jula, og vi prøver jo på å lage baby, som du ikke vet.... (det henger altså til tørk hos dem siden vi ikke har egnet plass)
Heldigvis kan jeg spise rull.. det erstatter spekematen ganske godt for min delDetta er mi andre jul på rad eg får gravid og går glipp av spekemat pg roastbiffGledar meg til neste år for da skal eg meske
![]()
Skal du feire jul i molde eller der du er fra da?Heldigvis kan jeg spise rull.. det erstatter spekematen ganske godt for min del![]()
Skal hjem og besøke familiene våreSkal du feire jul i molde eller der du er fra da?![]()
Er dere fra samme sted sånn egentlig?Skal hjem og besøke familiene vårelitt feil å feire jul her bare vi to synes jeg
![]()