Felles skravle 2015

:-( håper det går bra denne gangen! Glad jeg har sluppet å måtte oppleve noe sånt :-( må være tøft!

Rart å tenke på at den gamle termindatoen er akkurat en mnd fra nå, starten av januar. Kunne blirt 2014 barn og kommer i julen.

Mens nå er det 01.03.15
Godt det klaffet så raskt igjen <3
Ja, skjønner at det er litt merkelig! Veldig bra at det klaffet raskt igjen!

Jeg tror nok ikke jeg ville droppet fenalåret forde..
Jeg spiser som prinsipp ikke spekemat eller andre "ikke som gravid " greier dpo, egentlig...

Men det låret vi har på tørk... Jeg har lyst på det!

Jeg spiser som prinsipp ikke spekemat eller andre "ikke som gravid " greier dpo, egentlig...

Men det låret vi har på tørk... Jeg har lyst på det!
Kanskje du må ta det litt tidligere :-P

Kanskje du må ta det litt tidligere :-P
Hei mamma, kan vi få låret vårt litt tidlige? Ja, det er ikke jul enda, men jeg vil spise av det og kommer til å være mellom el og mens i jula, og vi prøver jo på å lage baby, som du ikke vet.... (det henger altså til tørk hos dem siden vi ikke har egnet plass)

Jeg har vært gravid i jula to ganger, det er litt kjipt.

Men før gravid... Vurderer.

Men usikker

Detta er mi andre jul på rad eg får gravid og går glipp av spekemat pg roastbiff :( Gledar meg til neste år for da skal eg meske :P

Hei mamma, kan vi få låret vårt litt tidlige? Ja, det er ikke jul enda, men jeg vil spise av det og kommer til å være mellom el og mens i jula, og vi prøver jo på å lage baby, som du ikke vet.... (det henger altså til tørk hos dem siden vi ikke har egnet plass)
Hihihi.. ikke helt heldig!

Detta er mi andre jul på rad eg får gravid og går glipp av spekemat pg roastbiff :( Gledar meg til neste år for da skal eg meske :P
Heldigvis kan jeg spise rull.. det erstatter spekematen ganske godt for min del :-)

Back
Topp