Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har mannen hatt på lyset og gått så mange turer inn og ut at jeg er lys våken :-/ menmen.. ligge å kjenne på lillegutt som danser i magen daDer skulle jeg gjerne gjort. Sov så godt! Ville ikke opp![]()
En anelse oppstykket.Har du sovet godt da?![]()
Skulle vært hjemme nå da så jeg kunne dratt ditAmfi Moa!![]()
Så kjedelig!Var hos gyn for noen uker siden. Fikk ingen undersøkelse eller hjelp da de mente at det var fordi jeg var overvektig, og de ville ikke gjøre noe før jeg hadde gått ned i vekt..
Nærmer segSnart heeelg
Godt er detNærmer seg![]()
Jeg har ikke sjaaans å klare detOi! Når første og andre plass har over 1000 innlegg etter 4 dager... haha.. no way topp10
Jeg kjenner at jeg ikke har lystJeg har ikke sjaaans å klare det![]()
Huff!! Jeg hadde fri i 4 uker ca før det nå er tilbake.. men mest på formiddagen da.. ikke like hemmende som de første månedene..Uff er mer kvalm i dag. Skal bli en hard dag på jobb. Skjønner ikke altså, håper jeg ikke får tilbake kvalmen nå som jeg har vært kvitt siden ca uke 12/13vil ikke!!
Hvilken uke er du i nå?Huff!! Jeg hadde fri i 4 uker ca før det nå er tilbake.. men mest på formiddagen da.. ikke like hemmende som de første månedene..
22+3Hvilken uke er du i nå?
Det er det.Fredag er en fin dag :-D
Hva venter du på?Det er det.
Dog med sine nedturer denne gangen. Ventede, da. Så ikke så ille som det kunne vært