Molly
Med lille spira i magen <3
Har bare kjøpt sjokolade igrunnen. Han pleier å få kinder maxi kalender av meg, han elsker den sjokoladenHva har du kjøpt til kalenderen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bare kjøpt sjokolade igrunnen. Han pleier å få kinder maxi kalender av meg, han elsker den sjokoladenHva har du kjøpt til kalenderen?![]()
Ja jeg ogsåJa da blir han dethar laget tidliger til mannen. Kjøpte slike ting han syns er kjedelig å kjøpe selv. Sokker boksere e.l
Ja sjokolade må tilJa jeg ogsåHelt topp det
Også sjokolade!
Veldig viktigJa sjokolade må til![]()
Nei, har aldri fått heller så forventer ikke noeVeldig viktigHihi. Får du kalender av mannen da?
Tror jeg fikk i ny forelska perioden vår et årNei, har aldri fått heller så forventer ikke noe![]()
Du klarer nok helt fint å komme ditog 27 404 er totalen min, så altså... ehh. bomullshodet mitt klarer ikke regne ut noe mer, men da har jeg tallene å se på om jeg gidder
Trolig gidder jeg ikke, bare skravler, så ser vi i morgen hvor mye som mangler, og skravler videre, og i løpet av uka kommer jeg dit
TakkStatus før dagens skravling:
trinebeth: 921
Sara: 1.073
Lilleblomst: 1.734
Musemor: 1.180
Molly: 258
Du klarer nok helt fint å komme dit![]()
Det vil si du mangler 27 innlegg på 1.100.og 27 404 er totalen min, så altså... ehh. bomullshodet mitt klarer ikke regne ut noe mer, men da har jeg tallene å se på om jeg gidder
Trolig gidder jeg ikke, bare skravler, så ser vi i morgen hvor mye som mangler, og skravler videre, og i løpet av uka kommer jeg dit
Nei, du lå på 93. plass, men kan kanskje være en ide å skravle seg litt opp, jaTakkSå jeg lå på 99ene plass, så må skravle meg opp noen hakk
![]()
Jeg har klatret fra 99ene til 93 i dagHelt sikker på at jeg kommer i mål ja.
Jeg lå på 99ene før denne oppdateringenNei, du lå på 93. plass, men kan kanskje være en ide å skravle seg litt opp, ja
Ha haBabyhullet...
Det kaller vi i vår familie det, det ekstra hullet jenter har, det babyer kommer ut. Det var forklaring gitt den da 2,5 år gamle gutten om hvor babyen skulle komme ut fra mamma sin mage..
Dit putter jeg ikke penger.... ;-)
Det er veldig tett i bunn, kanskje du klarer å komme opp på 75. plass i løpet av kveldenJeg lå på 99ene før denne oppdateringenNår jeg sjekket før jeg begynte å skravle. Så jeg hadde klatra opp noen hakk nå
![]()
Hihi lov å håpeDet er veldig tett i bunn, kanskje du klarer å komme opp på 75. plass i løpet av kvelden![]()
Det skjønner jegHar noe, men er også en del vi trenger.
Vognen må mest sannsynlig byttes ut.
Baby-bilsetet var allerede brukt den gangen vi fikk det til gutten, så det er for gammelt.
Mye av klærne etter frøkna er for jentete, og mye av det etter gutten er utslitt.
Og så er jeg shopping-gal når det kommer til babyer![]()
Det er faktisk under 50 innlegg mellom deg og 75. plass.Hihi lov å håpeDet hadde vært tryggere
![]()