Felles skravle 2015

Hva har du kjøpt til kalenderen?:)
Har bare kjøpt sjokolade igrunnen. Han pleier å få kinder maxi kalender av meg, han elsker den sjokoladen :P Men i år har jeg heller kjøpt kinderegg, kinder maxi, sjokolade av andre slager osv. Så får en en litt større gave hver søndag :) F.eks en boxer, juleøl.. :D

Ja da blir han det :) har laget tidliger til mannen. Kjøpte slike ting han syns er kjedelig å kjøpe selv. Sokker boksere e.l
Ja jeg også :D Helt topp det :D Også sjokolade!

og 27 404 er totalen min, så altså... ehh. bomullshodet mitt klarer ikke regne ut noe mer, men da har jeg tallene å se på om jeg gidder

Trolig gidder jeg ikke, bare skravler, så ser vi i morgen hvor mye som mangler, og skravler videre, og i løpet av uka kommer jeg dit

og 27 404 er totalen min, så altså... ehh. bomullshodet mitt klarer ikke regne ut noe mer, men da har jeg tallene å se på om jeg gidder

Trolig gidder jeg ikke, bare skravler, så ser vi i morgen hvor mye som mangler, og skravler videre, og i løpet av uka kommer jeg dit

Du klarer nok helt fint å komme dit :D

Det vil si du mangler 27 innlegg på 1.100.
Så når din total slutter på 31 er du på rundt 100-tall.

Dette forutsetter selvfølgelig at du ikke skravlet noe mellom du sjekket tallet, og oppdateringen kl 18:49:22

Helt sikker på at jeg kommer i mål ja.
Jeg har klatret fra 99ene til 93 i dag :P Men må nok klatre litt til, før jeg føler meg helt trygg :)

Babyhullet...

Det kaller vi i vår familie det, det ekstra hullet jenter har, det babyer kommer ut. Det var forklaring gitt den da 2,5 år gamle gutten om hvor babyen skulle komme ut fra mamma sin mage..

Dit putter jeg ikke penger.... ;-)
Ha ha:).

Har noe, men er også en del vi trenger.
Vognen må mest sannsynlig byttes ut.
Baby-bilsetet var allerede brukt den gangen vi fikk det til gutten, så det er for gammelt.
Mye av klærne etter frøkna er for jentete, og mye av det etter gutten er utslitt.
Og så er jeg shopping-gal når det kommer til babyer :P
Det skjønner jeg:). Deilig å kjøpe litt nytt:).

Back
Topp