Syns jeg også...Jeg syns du jobber flere timer hver eneste kveld.
Kan ikke skjønne hvordan du kan ha minustid..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns jeg også...Jeg syns du jobber flere timer hver eneste kveld.
Kan ikke skjønne hvordan du kan ha minustid..
Det er enda 6 dager igjen av konkurransen, og jeg er ikke så sikker på om det blir med 30 stykker i kampen denne gang, og 150 på 6 dager klarer du uten problemerJeg husket visst ikke helt å telle jeg heller. Men totalen har jeg heller ikke oversikt over.
Det har ikke så mye å si, jeg passerer ikke 1200 i dag uansett, JEG mangler nemlig 150
Helt enig. Har ikke vært nok skravling her på lenge.. hadde håpet å passere 1000 i dag, men tviler littJo, men slik tempoet har vært her den siste tiden har det ikke vært like lett å få til 50 innlegg på en kveld.
Er også egentlig syk så må tidlig i seng.
Hadde heller ikke hatt noe i mot å komme godt over 1.200 i kveld
Det er enda 6 dager igjen av konkurransen, og jeg er ikke så sikker på om det blir med 30 stykker i kampen denne gang, og 150 på 6 dager klarer du uten problemer
Vi får prøveHelt enig. Har ikke vært nok skravling her på lenge.. hadde håpet å passere 1000 i dag, men tviler litt
Hva ligger du på nå?Helt enig. Har ikke vært nok skravling her på lenge.. hadde håpet å passere 1000 i dag, men tviler litt
Akkurat, det er riktige innstillingenDet er jeg ikke i tvil om
JEg bare når det ikke i dag, og det gidder jeg ikke prøve på heller. Jeg npår det definitvit innen desember og det ser ikke ut til å blir 30
Ja men kan bli tøft hadde noe over 800 i 10 tide 880??? Men aner ikke hva jeg har nå.Vi får prøve
Hadde nesten 900 tidligere mener jeg, men vet ikke hva jeg ligger på nå.. kanskje snart 900Hva ligger du på nå?
Men klarer vi å lage skikkelig liv her i kveld, kan det hende man klarer 100, er riktignok ikke sikker på om jeg orker det tempoetHadde nesten 900 tidligere mener jeg, men vet ikke hva jeg ligger på nå.. kanskje snart 900
Tror ikke det blir sånn kjempe tempoMen klarer vi å lage skikkelig liv her i kveld, kan det hende man klarer 100, er riktignok ikke sikker på om jeg orker det tempoet
Hva ligger du på nå?
SupertNy oppdatering om ca 15 minutter, så dag får vi se hvilket utgangspunkt vi har![]()
Mockingjay part 1Så gøy, hva skal dere se?
Håper egentlig ikke detTror ikke det blir sånn kjempe tempo
Akkurat, det er riktige innstillingen
Du klarer det, du er super
Den har jeg lyst til å se.Mockingjay part 1![]()
Den har jeg også lyst å se...Mockingjay part 1![]()