Felles skravle 2015

Noen som har planer om å skravle i kveld.
Jeg kunne godt tenke meg å nå 1.200 i dag..

Kanskje

Egentlig skal jeg jobbe
Helst vil jeg sove

I praksis sitter jeg nok i sofaen med to pc'er, så får vi se hva som blir prioritert av jobb og bv...

Litt avhengig av formen, hvor lenge det er til effekten av paracet går ut...

Kanskje

Egentlig skal jeg jobbe
Helst vil jeg sove

I praksis sitter jeg nok i sofaen med to pc'er, så får vi se hva som blir prioritert av jobb og bv...

Litt avhengig av formen, hvor lenge det er til effekten av paracet går ut...
DU HAR FEBER
Du har ingenting med å jobb, jeg skal slappe av

Ja, men jobben må gjøres, og jeg kan ikke føre egenmelding på en times jobb på kvelden, derved får jeg minustid, og det har jeg mer enn nok av... med paracet har jeg jo ikke feber heller...
Jeg syns du jobber flere timer hver eneste kveld.
Kan ikke skjønne hvordan du kan ha minustid..

Skravlekveld hadde vært gøy
Men du, du mangler under 50 til 1200, det klarer du jo greit?
Jo, men slik tempoet har vært her den siste tiden har det ikke vært like lett å få til 50 innlegg på en kveld.
Er også egentlig syk så må tidlig i seng.
Hadde heller ikke hatt noe i mot å komme godt over 1.200 i kveld

Jeg syns du jobber flere timer hver eneste kveld.
Kan ikke skjønne hvordan du kan ha minustid..

Jeg gjør ikke det. Jeg jobber en liten time (effektivt, d<et tar meg halvannen time sikkert) på mandag og tidsdag.

Mandager går jeg da normalt sett en halvtime i pluss, siden jeg er bare ca 10-15 minutter i minus når jeg går fra jobb.

Tirsdag kommer jeg på jobb en god halvtime senere pga svømming, så da trenger jeg den timen på kvelden for å gå i null.

Onsdag har guttungen fotballtrening og jeg går en halvtime tidligere enn vanlig for å ha ham klar.

Torsdag og fredag jobber jeg heller ikke kveld normalt sett.

Vips, så går jeg i minus hver uke. Ikke så mye, men med negativ utvikling uke etter uke.

Jo, men slik tempoet har vært her den siste tiden har det ikke vært like lett å få til 50 innlegg på en kveld.
Er også egentlig syk så må tidlig i seng.
Hadde heller ikke hatt noe i mot å komme godt over 1.200 i kveld

Da fikser vi det nå, for det kolliderer ikke med evt jobbing eller tidlig legging. Ungene mine ser barnetv, jeg sitter her. Vi jobber deg gjennom 50. Og meg i samme slengen?

1

Jeg gjør ikke det. Jeg jobber en liten time (effektivt, d<et tar meg halvannen time sikkert) på mandag og tidsdag.

Mandager går jeg da normalt sett en halvtime i pluss, siden jeg er bare ca 10-15 minutter i minus når jeg går fra jobb.

Tirsdag kommer jeg på jobb en god halvtime senere pga svømming, så da trenger jeg den timen på kvelden for å gå i null.

Onsdag har guttungen fotballtrening og jeg går en halvtime tidligere enn vanlig for å ha ham klar.

Torsdag og fredag jobber jeg heller ikke kveld normalt sett.

Vips, så går jeg i minus hver uke. Ikke så mye, men med negativ utvikling uke etter uke.
Ok, hadde bare fått inntrykk av at du satt mye mer.
Lett å missforstå..

Selvfølgelig vi hjelper hverandre.
Dog, jeg gidder ikke telle.
Holder bare oversikt med totalen min

Jeg husket visst ikke helt å telle jeg heller. Men totalen har jeg heller ikke oversikt over.

Det har ikke så mye å si, jeg passerer ikke 1200 i dag uansett, JEG mangler nemlig 150

Back
Topp