Felles skravle 2015

Ja tror nok du berger deg på topp 100 uten tvil. Skal prøve meg på 1200 her, men ser ikke ut som at jeg har vært inne i rett tidspunkt for å få inn litt innlegg. Mange har mye.
Noen har mye.

Det har de ikke fått i denne tråden.

Mange har "nok ", men ikke mye. Det kan vi ha klart her

Noen har mye.

Det har de ikke fått i denne tråden.

Mange har "nok ", men ikke mye. Det kan vi ha klart her
Det meste jeg har er her.. :) litt på ikm. Men meste her. Ligger ikke så langt bak rute, men skal jeg greie det.... må nok tempoet øke litt.

Det meste jeg har er her.. :) litt på ikm. Men meste her. Ligger ikke så langt bak rute, men skal jeg greie det.... må nok tempoet øke litt.
Mest her, litt dagbøker, temping og testing, men mest her ja.

Jeg er bv-lei, så jeg oppsøker i liten grad nye tråder

Mest her, litt dagbøker, temping og testing, men mest her ja.

Jeg er bv-lei, så jeg oppsøker i liten grad nye tråder
Litt samme her. Har ikke skrevet så mye på tempe tråden selv om jeg har begynt å tempe. Men du ligger jo godt i rute :) så blir nok ikke noe problem. Kommer seg sikkert her også... men er ikke så mye inne som forrige mnd. Ble litt små lei, men greier ikke holde meg helt unna.

Hei hei :D Hva gjør dere jenter i dag?

Ikke så veldig nå for min del:). Akkurat nå tar jeg meg lunsj pause:). Fant ut at jeg skulle vaske i kjøkkenskapene, og det tar tid:eek:. Du driver med?:)
Det gjorde jeg forleden. Det tok tid ja! En heldags jobb det, men så deilig etterpå :P

Hei. Her har vi vært å hjulpet svigerbror med å snekre platt. Også har vi vært på foreldresamtale i bhg. Enn du?
Snille dere er :) Nå har jeg pakka inn litt julegaver, og skal til å begynne med middagen :)

Hjemme. 38 er ikke høy feber, men jeg har altså feber. Ikke overraska.

Mannen kommer hjem om 1-3 timer. Jeg har tatt nesespray og paracet, så får jeg overleve. Må lage middag

Fant litt energi i sag og fått skrubba ned badet og tatt det verste i 1 etg. Resten og 2 etg må tas litt og litt i morgo, onsdags og på torsdag :)

åååh... holder på med skole oppgave... noen som har noen forslag til hvilke aktiviteter men kan utføre for å styrke selvkontroll hos barn alder 3-5? Sitter litt fast :p

middag spist.

Jeg er på plass under pleddet på sofaen, ungene ser barnetv og vi venter på mannen som bør være hjemme senest om halvannen time (Men om halvannen time bør ungene spise kveldsmat, jeg håper han kommer tidsnok til å gi dem det, så jeg kan hvile)

Back
Topp