Molly
Med lille spira i magen <3
Er det så nærme ? Da kan jeg helt klart klare det!Det er faktisk under 50 innlegg mellom deg og 75. plass.
Skal være fult mulig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det så nærme ? Da kan jeg helt klart klare det!Det er faktisk under 50 innlegg mellom deg og 75. plass.
Skal være fult mulig.
Syns det er virkelig, virkelig gøy å handle til babyDet skjønner jeg. Deilig å kjøpe litt nytt
.
Elsker å kjøpe til babySyns det er virkelig, virkelig gøy å handle til baby
Gleder meg spesielt til å vogn-shoppe
Du hadde 258, 75. plass hadde 304.Er det så nærme ? Da kan jeg helt klart klare det!![]()
Elsker å kjøpe til babySkal du ha ny vogn? Hvilken ?
![]()
Det vil si du mangler 27 innlegg på 1.100.
Så når din total slutter på 31 er du på rundt 100-tall.
Dette forutsetter selvfølgelig at du ikke skravlet noe mellom du sjekket tallet, og oppdateringen kl 18:49:22
Det er faktisk under 50 innlegg mellom deg og 75. plass.
Skal være fult mulig.
Understellet på den gamle er utslitt, men jeg har ikke sjekket bagen enda.
Sikler veldig på en Emmaljunga Duo Edge DeLuxe Chrome
Er det så nærme ? Da kan jeg helt klart klare det!![]()
Stemmer det.Og det kan jeg ikke garantere, men sånn rundt 531 da har jeg 1200?
Vi får bare skravle ivei
Du hadde 258, 75. plass hadde 304.
Det er lett for deg å kravle opp dit på en kveld, men for at du skal ramle ut at topp 100 må 25 damer som til vanlig ikke skravler mye gå forbi deg på 6 dager.
Tror jeg ikke skjer
Stemmer det.
Jeg pleier alltid å ta tallet minn på morgenen den 1. i måneden før jeg begynner å skravle og skrive det opp slik at jeg har det.
Dermed vet jeg hvor jeg er dersom jeg finner på å være med i konkurranse
Enkel matematikkenig i analysen
Jeg har som oftest ikke mål nå, og bare koseprater, men "panikk-skravler" mer dersom jeg ikke har det tallet siden da få jeg følelsen av at jeg ligger dårligere an enn det jeg faktisk gjør.Mens jeg er mer sånn "veien blir til mens jeg går, og jeg ser jo på oppdateringene hvordan det går" liksom. Jeg skravler bare jeg. i 2000-månedene hadde jeg dagsmål, men i disse 1200 mnd er det bare å skravle, mitt normale tempo ligger på rundt 1500 i mnd, avhengig av skravlekveler, itider med mye akvitet her er 2000 bare et par hundre "tvnagsinnlegg" og resten av seg selv, i rolige tider som dette havner jeg vel på 12-1300 tenker jeg. Helt uten fokus på antall, egentlig
Men det høres bra utDu hadde 258, 75. plass hadde 304.
Det er lett for deg å kravle opp dit på en kveld, men for at du skal ramle ut at topp 100 må 25 damer som til vanlig ikke skravler mye gå forbi deg på 6 dager.
Tror jeg ikke skjer
Ja 1200 er egentlig ganske oppnåelig på en månedMens jeg er mer sånn "veien blir til mens jeg går, og jeg ser jo på oppdateringene hvordan det går" liksom. Jeg skravler bare jeg. i 2000-månedene hadde jeg dagsmål, men i disse 1200 mnd er det bare å skravle, mitt normale tempo ligger på rundt 1500 i mnd, avhengig av skravlekveler, itider med mye akvitet her er 2000 bare et par hundre "tvnagsinnlegg" og resten av seg selv, i rolige tider som dette havner jeg vel på 12-1300 tenker jeg. Helt uten fokus på antall, egentlig
Er veldig mange fine premier det.Men det høres bra utJeg må jo klare topp 100!

Skal ikke være noe problemJa jeg skal klare det til neste oppdatering![]()
![]()
Ja !! Veldig. Pysjen fra lilleba er på min topp ønskeliste også. Nydelig pysj, har pysj fra lilleba selvEr veldig mange fine premier det.
Har VELDIG lyst på den pysjen fra Lilleba![]()