Kos deg på kinoPlanen er kino så om et par timer så forsvinner jegmen er her en liten stund
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg på kinoPlanen er kino så om et par timer så forsvinner jegmen er her en liten stund
![]()
Jeg har som oftest ikke mål nå, og bare koseprater, men "panikk-skravler" mer dersom jeg ikke har det tallet siden da få jeg følelsen av at jeg ligger dårligere an enn det jeg faktisk gjør.
Er litt kontroll freak på enkelte ting
Så lenge dere er her og skravler litt med meg![]()
Helst sjokolade, også litt større ting på søndageneSånn som boxere, sokker, juleøl
![]()
Her ble det en helt vanlig Earl GrayHvilken te drikker du?
Så du hadde svart noen andreHelst sjokolade, også litt større ting på søndageneSånn som boxere, sokker, juleøl
![]()
Er også tall-nerd, men det kom kanskje ikke helt som en overraskelseKontrollfreak kan jeg også være, også er jeg jo tallnerd, så det hender jeg kan slå til med slike tall-greier, men egentlig er det da mest fordi tall er gøy, ikke pga innleggene i seg selv, om du skjønner
Hihih ja ikke sant! Tror nok ikke jeg lager til han når barna er så store at de får kalenderJeg laget også snopekalender til mannen før.
Før, som i... før vi fikk barn som var gammel nok til å få kalender, og innse at mamma og pappa fikk godteri på hverdager...
Den er kjempe god! Pleier å ha litt melk i den jeg daHer ble det en helt vanlig Earl Gray
Elsker den teen
Ja, han blir nok veldig fornøydSå du hadde svart noen andre. Kost da
![]()
Det er jo å ødelegge denDen er kjempe god! Pleier å ha litt melk i den jeg da![]()
Jeg bruker også melk i den teenDen er kjempe god! Pleier å ha litt melk i den jeg da![]()
Det blir han nokJa, han blir nok veldig fornøyd![]()
Hihih ja ikke sant! Tror nok ikke jeg lager til han når barna er så store at de får kalender![]()
Ja, så bra jeg ikke er aleneJeg bruker også melk i den teen![]()
Får du ingenting? Jeg får alltid flax kalender av mamma og pappa! HeldigvisDet skjer noe der, gitt. Når det bare blir ungene som får.
Derved får ikke jeg lenger heller.
Vi har kalender til voksne ogsåFår du ingenting? Jeg får alltid flax kalender av mamma og pappa! HeldigvisHåper ikke de slutter med det, når vi får barn
![]()
Får du ingenting? Jeg får alltid flax kalender av mamma og pappa! HeldigvisHåper ikke de slutter med det, når vi får barn
![]()
Jeg har ikke hatt kalender på en 4-5 år tror jeg..Får du ingenting? Jeg får alltid flax kalender av mamma og pappa! HeldigvisHåper ikke de slutter med det, når vi får barn
![]()
VeldigJa, så bra jeg ikke er aleneMelk i teen er kjempe godt!