Felles skravle 2015

Jeg har som oftest ikke mål nå, og bare koseprater, men "panikk-skravler" mer dersom jeg ikke har det tallet siden da få jeg følelsen av at jeg ligger dårligere an enn det jeg faktisk gjør.
Er litt kontroll freak på enkelte ting

Kontrollfreak kan jeg også være, også er jeg jo tallnerd, så det hender jeg kan slå til med slike tall-greier, men egentlig er det da mest fordi tall er gøy, ikke pga innleggene i seg selv, om du skjønner

Helst sjokolade, også litt større ting på søndagene :D Sånn som boxere, sokker, juleøl :D

Jeg laget også snopekalender til mannen før.

Før, som i... før vi fikk barn som var gammel nok til å få kalender, og innse at mamma og pappa fikk godteri på hverdager...

Kontrollfreak kan jeg også være, også er jeg jo tallnerd, så det hender jeg kan slå til med slike tall-greier, men egentlig er det da mest fordi tall er gøy, ikke pga innleggene i seg selv, om du skjønner
Er også tall-nerd, men det kom kanskje ikke helt som en overraskelse :P
Er også veldig realist og det farger av til tider..

Jeg laget også snopekalender til mannen før.

Før, som i... før vi fikk barn som var gammel nok til å få kalender, og innse at mamma og pappa fikk godteri på hverdager...
Hihih ja ikke sant! Tror nok ikke jeg lager til han når barna er så store at de får kalender :P

Hihih ja ikke sant! Tror nok ikke jeg lager til han når barna er så store at de får kalender :p

Det skjer noe der, gitt. Når det bare blir ungene som får.

Derved får ikke jeg lenger heller.

Det skjer noe der, gitt. Når det bare blir ungene som får.

Derved får ikke jeg lenger heller.
Får du ingenting? Jeg får alltid flax kalender av mamma og pappa! Heldigvis :) Håper ikke de slutter med det, når vi får barn :P

Får du ingenting? Jeg får alltid flax kalender av mamma og pappa! Heldigvis :) Håper ikke de slutter med det, når vi får barn :p

Svigerfar har vel pleid å sende oss en flaxkalender, men den har kommet litt uri desember, sammen med gavene. Nå er gavene allerede kommet, så jeg vet ikke jeg.

Jeg har fortsatt den kalenderen mamma broderte til meg i 1980, og jeg fikk pakker på den inntil jeg flyttet sammen med min mann, da begynte vi å henge på til hverandre, bare smågodt for det meste, Siste året ordnet vel jeg til oss begge. Etter at ungene begynte å få har ikke vi fått, altså da utover den flaxkalenderen vi har hatt noen ganger

Back
Topp