Felles skravle 2015

Svigerfar har vel pleid å sende oss en flaxkalender, men den har kommet litt uri desember, sammen med gavene. Nå er gavene allerede kommet, så jeg vet ikke jeg.

Jeg har fortsatt den kalenderen mamma broderte til meg i 1980, og jeg fikk pakker på den inntil jeg flyttet sammen med min mann, da begynte vi å henge på til hverandre, bare smågodt for det meste, Siste året ordnet vel jeg til oss begge. Etter at ungene begynte å få har ikke vi fått, altså da utover den flaxkalenderen vi har hatt noen ganger
Det går jo ann å ha enn "kose kalender" til dere. F.eks at dere annenhver helg gir den andre noe, eller finner på noe koselig sammen :D Det skal jeg foreslå for mannen neste år. F.eks kan jeg gi han filmkveld med god middag :D

Veldig:D. Engelskmenn gjør det å:). Gutten min elsker det❤️
Tror det er derfor jeg har melk i min, pågrunn av venninna mi som var fra england :D Hun som lærte meg det!

Hoster vettet av meg, hostet på meg migrene.
Vondt i halsen, vondt i kroppen.

Te hjalp ikke, en paracet hjelp ikke, ventoline hjelper minimalt.
Nå prøver jeg om is kan hjelpe med å kjøle ting litt ned..

Det går jo ann å ha enn "kose kalender" til dere. F.eks at dere annenhver helg gir den andre noe, eller finner på noe koselig sammen :D Det skal jeg foreslå for mannen neste år. F.eks kan jeg gi han filmkveld med god middag :D
Kjempe bra tips:).

Hoster vettet av meg, hostet på meg migrene.
Vondt i halsen, vondt i kroppen.

Te hjalp ikke, en paracet hjelp ikke, ventoline hjelper minimalt.
Nå prøver jeg om is kan hjelpe med å kjøle ting litt ned..

Huff da

Jeg hoster ikke. Halsen er nesten bra også, sånn bortsett fra antatt grusom ånde, jeg har i alle gall grusom smak i munnen.

Det er hodepine, feber, vondt i kroppen, vondt i magneog kvalm som er mine greier''Mannen har konkludert med at han sikkert henter og leverer unger, sdien jeg er hjemme og er syk i morgen og jobber hjemmefra om jeg orker

Huff da

Jeg hoster ikke. Halsen er nesten bra også, sånn bortsett fra antatt grusom ånde, jeg har i alle gall grusom smak i munnen.

Det er hodepine, feber, vondt i kroppen, vondt i magneog kvalm som er mine greier''Mannen har konkludert med at han sikkert henter og leverer unger, sdien jeg er hjemme og er syk i morgen og jobber hjemmefra om jeg orker
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre i morgen.
Må være hjemme siden frøkna ikke kan gå i barnehagen på grunn av smittefaren med øyebetendelsen.
Har en type astma som gjør at jeg veldig lett utvikler bronkitt av en vanlig forkjølelse.

Vurderer å ta meg en tur til legen i morgen.
Tror egentlig legen min nesten forventer det da hun reagerte på hosten min når jeg var inne med frøkna før i dag

Back
Topp