Molly
Med lille spira i magen <3
Så lenge dere er her og skravler litt med megSkal ikke være noe problem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge dere er her og skravler litt med megSkal ikke være noe problem
Jeg har ikke til meg selv, men har brukt de mye på frøkna de hun ikke tåler ull.Ja !! Veldig. Pysjen fra lilleba er på min topp ønskeliste også. Nydelig pysj, har pysj fra lilleba selv![]()
Jeg kommer til å være her så lenge jeg orker.Så lenge dere er her og skravler litt med meg![]()
Klart det kan detJeg har ikke til meg selv, men har brukt de mye på frøkna de hun ikke tåler ull.
(Rosa mønster kan da helt fint brukes på en gutt om natten når ingen ser)
Nå begynner snart jakten på kjærligheten, men skravler litt innimellomJeg kommer til å være her så lenge jeg orker.
Vet ikke hvor leng det vil være
Kommer nok til å gjenbruke bodyene også.Klart det kan detJeg har den i hvit og lyseblå til meg selv
![]()
Det følger jeg ikke med på.Nå begynner snart jakten på kjærligheten, men skravler litt innimellom![]()
Å ja, jeg skjønnerNei, hun kom riktig vei... Ble født natt til fredag og vi fikk dra hjem mandag til lunsj.
Ja, absoluttDet gjorde jeg forleden. Det tok tid ja! En heldags jobb det, men så deilig etterpå![]()
Nei, det må du ikke!!Kommer nok til å gjenbruke bodyene også.
Gidder ikke hive vekk god kvalitet selv om det har "feil" farge i mønsteret,,
Masse god bedringHjemme. 38 er ikke høy feber, men jeg har altså feber. Ikke overraska.
Mannen kommer hjem om 1-3 timer. Jeg har tatt nesespray og paracet, så får jeg overleve. Må lage middag
Og jeg har akkurat lagt meg min egen kopp teDet følger jeg ikke med på.
Der sier mannen at teen snart er ferdig![]()
Flink du er.Ja, absolutt. Unna meg kakao og hjemmelaget skolebrød og brett spill med gutta etter jeg var ferdig
. Kjøleskapet og vinduene står igjen
. Så tar det på onsdag
.
Nå skal kvelden nytes med mannen. Du driver med i kveld?
![]()
Så godtSitter å spiser kveldsmat med frøkena nå. Vi har ribberester fra i går som påleggD
Det er farlig godt daOg jeg har akkurat lagt meg min egen kopp te![]()
![]()
Hva har du i den?Jeg har laga det til mannen i år, håper han blir forbøyd![]()
Det skjønner jegSyns det er virkelig, virkelig gøy å handle til baby
Gleder meg spesielt til å vogn-shoppe
He heFlink du er.
Gir oss andre dårlig samvittighet![]()
Hvilken te drikker duDet er farlig godt da
Og jeg er så trøtt i kveld at det ikke er noen fare for at det vil forhindre meg i å sove senere i kveld
Helst sjokolade, også litt større ting på søndageneHva har du i den?.