Felles skravle 2015

Trenger ikke være på topp 10 :D holder om du er på topp 30 gjør det ikke?

Jo, det gjør det

Tvideligere holdt det med 1200

Det jeg prøvde å si er at jeg klarer det. Ikke med god margin, men jeg klarer det. Jeg gidder ikke skrive 5000 når kravet er 2000, og jeg stresser meg ikke opp på topp 5 når grensa er topp 30. Jeg skravler jevnt fordi jeg trives med det, og dette er et bra tempo for meg.

Må nok legge frøkena etterhvert jeg også :D men ikke akkurat nå.

HAr et par unger her som snart må ha kveldsmat og legges ja, jeg hadde håpet at faren kom hjem i tide til åta det, vi får se.

Jo, det gjør det

Tvideligere holdt det med 1200

Det jeg prøvde å si er at jeg klarer det. Ikke med god margin, men jeg klarer det. Jeg gidder ikke skrive 5000 når kravet er 2000, og jeg stresser meg ikke opp på topp 5 når grensa er topp 30. Jeg skravler jevnt fordi jeg trives med det, og dette er et bra tempo for meg.
Skjønner jeg godt, men når jeg har skravlet så pass som jeg har gjort denne mnd er det jo kjedelig å ikke greie 1200... er jo så nært

Skjønner jeg godt, men når jeg har skravlet så pass som jeg har gjort denne mnd er det jo kjedelig å ikke greie 1200... er jo så nært

Du klarer det om du vil, tenker jeg :) BAre oppsøk tråder med liv

Ja, vi har denne vi kan sparke liv i. Svar på spørsmpl på underforum, på generell, på ps, på økonomi, på hva npå enn alle heter. Et her og et der, og vips :)

Hjemme. 38 er ikke høy feber, men jeg har altså feber. Ikke overraska.

Mannen kommer hjem om 1-3 timer. Jeg har tatt nesespray og paracet, så får jeg overleve. Må lage middag
God bedring <3

Du klarer det om du vil, tenker jeg :) BAre oppsøk tråder med liv

Ja, vi har denne vi kan sparke liv i. Svar på spørsmpl på underforum, på generell, på ps, på økonomi, på hva npå enn alle heter. Et her og et der, og vips :)
Ja det går jo. men litt morro å være på 1 tråd.. blir ikke så rotete da :D

Back
Topp