Kan jeg godt, men kan ikke love det blir med en gang.Supertkan du sjekke min også da
![]()
Kan hende jeg må ta meg litt av frøkna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg godt, men kan ikke love det blir med en gang.Supertkan du sjekke min også da
![]()
Trenger ikke være på topp 10Jeg har klart alle i år tror jeg. Bare at jeg ligger ikke på topp 10, jeg bare klarer det som må til, det holder det
Må nok legge frøkena etterhvert jeg ogsåKan jeg godt, men kan ikke love det blir med en gang.
Kan hende jeg må ta meg litt av frøkna
Trenger ikke være på topp 10holder om du er på topp 30 gjør det ikke?
Lest boken så gleder meg!Den har jeg lyst til å se.
Nå vet jeg ikke hvordan ryggen din er, men sist jeg var på kino tok jeg med et håndkle jeg kunne legge bak ryggene etterhvert siden den blir så fort vond
Må nok legge frøkena etterhvert jeg ogsåmen ikke akkurat nå.
Her skal frøkna nå ha kvelds, og protesterer noe voldsomt på at hun ikke får lov til å låne iPadenMå nok legge frøkena etterhvert jeg ogsåmen ikke akkurat nå.
Heldig du er daLest boken så gleder meg!
Heldigvis plager ikke ryggen meg, så tror det går bra![]()
Skjønner jeg godt, men når jeg har skravlet så pass som jeg har gjort denne mnd er det jo kjedelig å ikke greie 1200... er jo så nærtJo, det gjør det
Tvideligere holdt det med 1200
Det jeg prøvde å si er at jeg klarer det. Ikke med god margin, men jeg klarer det. Jeg gidder ikke skrive 5000 når kravet er 2000, og jeg stresser meg ikke opp på topp 5 når grensa er topp 30. Jeg skravler jevnt fordi jeg trives med det, og dette er et bra tempo for meg.
Har også lest bøkene. Men den er ferdig på kino her :/ var bare 2 forestillinger å de dagene passet ikke.Lest boken så gleder meg!
Heldigvis plager ikke ryggen meg, så tror det går bra![]()
Får nyte det frem til det dukker oppHeldig du er da
Skjønner jeg godt, men når jeg har skravlet så pass som jeg har gjort denne mnd er det jo kjedelig å ikke greie 1200... er jo så nært
Ja jeg har 3 igjen. Spart de 3 vanskeligste til sluttDet med julegaver har gått litt i stå her.
Kanskje jeg burde begynne på middagen.
Mannen er å henter eldsten
God bedring <3Hjemme. 38 er ikke høy feber, men jeg har altså feber. Ikke overraska.
Mannen kommer hjem om 1-3 timer. Jeg har tatt nesespray og paracet, så får jeg overleve. Må lage middag
Ja det går jo. men litt morro å være på 1 tråd.. blir ikke så rotete daDu klarer det om du vil, tenker jegBAre oppsøk tråder med liv
Ja, vi har denne vi kan sparke liv i. Svar på spørsmpl på underforum, på generell, på ps, på økonomi, på hva npå enn alle heter. Et her og et der, og vips![]()
Jeg har laga det til mannen i år, håper han blir forbøydHar pakket inn adventskalender i dag også... middagen er vi akkurat ferdig med
Det tror jeg nok. De er ikke så veldig kravstore,ikke min i hvertfallJeg har laga det til mannen i år, håper han blir forbøyd![]()
Hva har du kjøpt til kalenderen?Jeg har laga det til mannen i år, håper han blir forbøyd![]()
Hihi ikke min hellerDet tror jeg nok. De er ikke så veldig kravstore,ikke min i hvertfall
Ja da blir han detHihi ikke min hellerHan forventer ikke å få, så da blir han nok glad
![]()