Felles skravle 2015

Eller dytte kalde tær på mannen, men han er ikke så glad i det.

Men jeg har ikke varme hender. Ever.

Jeg har kalde fingre, men med min hånd mot en annens hånd så blir jeg klam i håndflaten. Elendig hånd.

Ja, men min manglende evne til å klare å utrykke dette fører meg opp i forumproblemer stadig vekk, med folk som ikke kjenner meg, og ikke har deg til å forklare

Derfor må du på terminforum med meg!

Det hadde vært det beste. "Sara og Lykkelitens terminforum, med litt plass til dere andre også".

Jeg fryser sjelden. Veldig varm person. Bare tærne under dyna på vinteren. Fordi vi har åpent vindu. Så da blir det ullsokker.
Pleier å ha åpent vindu vi også, men da må lillemor sove med lue :P

Samme her :) Veldig god kombinasjon!

Mannen synes ikke det er like knall-fantastisk når han "ok da, jeg kan ligge litt her med deg og varme deg til vaskemaskina er ferdig, så må jeg få de klærene til tørk siden jeg skal ha det på meg på jobb i morgen" og så neste han sier er "Hva er klokka?" og får et beroligende "fem, vi kan sove en time til" fra meg. "Jeg har ikke stått oppgjen enda!!!!" sa han og spratt ut og fikk klær i tørkeskapet på full fres....

Du lærte.

Jeg har jo tross alt ganske mange års erfaring med min kropp, så jeg vet hvordan dette fungerer for meg. Jeg spotter før mens når jeg ikke er gravid.

Jeg har forstått det, men jeg ville jo håpe at du skulle oppleve unntaket en av syklusene. Jeg har gitt opp det nå da, og vil heller ha den syklusen du ikke spotter.

Jeg fryser sjelden. Veldig varm person. Bare tærne under dyna på vinteren. Fordi vi har åpent vindu. Så da blir det ullsokker.

Mens her sitter jeg

Under et ullpledd.
Jeg har to (tynne) gensre på meg i dag, og irriterte meg over at jeg ikek fant ulltrøye i morges.

Jeg har dertil morgenkåpw/dusjkåpe på meg, sånn i frotte... fordi jeg frøys sånn i dag. Og tøfler, varme tøvler som er som støvletter egentlig, langt oppetter foten.

Mannen synes ikke det er like knall-fantastisk når han "ok da, jeg kan ligge litt her med deg og varme deg til vaskemaskina er ferdig, så må jeg få de klærene til tørk siden jeg skal ha det på meg på jobb i morgen" og så neste han sier er "Hva er klokka?" og får et beroligende "fem, vi kan sove en time til" fra meg. "Jeg har ikke stått oppgjen enda!!!!" sa han og spratt ut og fikk klær i tørkeskapet på full fres....

Farlig å sovne som varmeovn ja.

Back
Topp