Haha, herligregner med det. Siden han lærte sist at han ikke trengte hele personr.. bare fødselsdato![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, herligregner med det. Siden han lærte sist at han ikke trengte hele personr.. bare fødselsdato![]()
Ja setter enormt pris på det!Så koselig. Det er jo nesten de beste gavene, med hjemmelagde.![]()
hahaha! ja da er det hvertfall bare latskap!!!!!Den er tilogmed kobla til.. trenger bare flytte meg over til sofaen![]()
det skal jegHaha, herligBlir spennande å sjå då
Du får oppdatere oss om den nye rekorden
![]()
Lurt. Hender jeg også sover med ullsokker på om vinteren, men ikke alltid.
Med 2% igjen gikk jeg og satte meg i sofaen ved laderenKanskje på tide å finne frem laderen?
Kasta inn håndkle nåDu må til andre enden av stua!![]()
gratulerer! du fortjener ett diplomMed 2% igjen gikk jeg og satte meg i sofaen ved laderen![]()
Jepps! Har ikke puta mi herhahaha! ja da er det hvertfall bare latskap!!!!!
Takk takk!gratulerer! du fortjener ett diplom![]()
Jepps! Har ikke puta mi herden funker best i stolen. Men
nå halvveis ligger jeg på skinkaTakk takk!*bukker og neier*
![]()
Det er helt sant! Nå som det er bleieskift om natta også så burde jeg virkelig vurdere sokker..! Har en dødsgod morgenkåpe som jeg tuller rundt meg når vi er oppe og skifterSiden jeg aldri svetter da, når det er kaldt, så synes jeg ikke de trenger å vaskes så ofte. Ull puster jo så godt. Så jeg har to sånne sove-par og rullerer på dem gjennom vinterhalvåret. Har begynt med det nå. Kaldt allerede. Synes det er utrolig deilig. Og veldig godt når man skal ut på badet og tisse, det er jo grusomt å gå ut fra den varme dynen.
Nei det var verdt detDa er det vel ikke så ille![]()
Ikke en slik vanlig flat biff.
Jeg kjøper slike hele stykker entrecote jeg deler i passe store stykker ettersom hvor mange som skal spise.
Er ikke så farlig hvor stort stykker er da man skal bruke steketermometer.
Den høye temperaturen først er for å få deigen sprø, den lavere for å steke kjøttet.
Hvor lang tid det tar avhenger at størrelsen på kjøttet..
heheNei det var verdt det![]()
så tidlig på en fredagNå er idol over så da er det tannpuss og endelig senga!
Sofaen vår er ikke noe god lenger. Den er ikke mange år gammel, men den synker sammen og er bare teit...hehe
jeg er veldig glad i sofaen vår.. bruker den mye![]()
det skal jeg![]()