hahaha han satte himmel og jord i bevegelse for å få henne inn før noen andre kapret henne..Ha ha ha!!![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahaha han satte himmel og jord i bevegelse for å få henne inn før noen andre kapret henne..Ha ha ha!!![]()
![]()
Ikke en slik vanlig flat biff.Kor stor kjøttstykke? Type vanleg biff eller større stykke?
Blir nok eit terminforum med mykje aktivitet i alle fall![]()
*dør*hahaha han satte himmel og jord i bevegelse for å få henne inn før noen andre kapret henne..![]()
4% strøm igjen..
Wow, tidlig på an då ja! Han skal vel slå rekorden på nestemann då![]()
Ha ha samme her, får et lite hyl ved siden av megMen det er så vondt å fryse på føttene!
hu er bare lat.. gidder ikke henteLader kjære deg, lader!
Jaaa den er i andre enden av stua!Lader kjære deg, lader!
Blir nok eit terminforum med mykje aktivitet i alle fall![]()
4% strøm igjen..
Mens her sitter jeg
Under et ullpledd.
Jeg har to (tynne) gensre på meg i dag, og irriterte meg over at jeg ikek fant ulltrøye i morges.
Jeg har dertil morgenkåpw/dusjkåpe på meg, sånn i frotte... fordi jeg frøys sånn i dag. Og tøfler, varme tøvler som er som støvletter egentlig, langt oppetter foten.
Jaaa den er i andre enden av stua!
sist han kom hjem fra Liverpool hadde han med seg kjole til henne.. hu har så mye rart at jeg vet ikke hva alt er.*dør*Herlig!
Den er tilogmed kobla til.. trenger bare flytte meg over til sofaenhu er bare lat.. gidder ikke hente![]()
Har så mange som strikker til henne-er super heldig!![]()
Lurt. Hender jeg også sover med ullsokker på om vinteren, men ikke alltid.Derfor jeg har på ullsokker nå som det er fast kaldt på tærne. I sommerhalvåret må han varme om det er kaldt av og til, men når det er jevnt kaldt sover jeg med ullsokker.