Eller dytte kalde tær på mannen, men han er ikke så glad i det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kva supporterklubb blir han/ho medlem av?hehe blir spennende å se hvor rask pappa er til å melde spira inn i supporterklubben.![]()
Ha ha!hehe blir spennende å se hvor rask pappa er til å melde spira inn i supporterklubben.![]()
Men jeg har ikke varme hender. Ever.
Ja, men min manglende evne til å klare å utrykke dette fører meg opp i forumproblemer stadig vekk, med folk som ikke kjenner meg, og ikke har deg til å forklare
Derfor må du på terminforum med meg!
Pleier å ha åpent vindu vi også, men da må lillemor sove med lueJeg fryser sjelden. Veldig varm person. Bare tærne under dyna på vinteren. Fordi vi har åpent vindu. Så da blir det ullsokker.
LFCKva supporterklubb blir han/ho medlem av?![]()
Samme herVeldig god kombinasjon!
Du lærte.
Jeg har jo tross alt ganske mange års erfaring med min kropp, så jeg vet hvordan dette fungerer for meg. Jeg spotter før mens når jeg ikke er gravid.
jeg har sagt det er greit. men jeg betaler ingenting.. det får være hans greieHa ha!Herlig!
Ha ha samme her, får et lite hyl ved siden av megEller dytte kalde tær på mannen, men han er ikke så glad i det.
Blir nok eit terminforum med mykje aktivitet i alle fallDet hadde vært det beste. "Sara og Lykkelitens terminforum, med litt plass til dere andre også".
Pleier å ha åpent vindu vi også, men da må lillemor sove med lue![]()
Der skulle jeg sniki ^^Det hadde vært det beste. "Sara og Lykkelitens terminforum, med litt plass til dere andre også".
Jeg fryser sjelden. Veldig varm person. Bare tærne under dyna på vinteren. Fordi vi har åpent vindu. Så da blir det ullsokker.
Wow, tidlig på an då ja! Han skal vel slå rekorden på nestemann dåLFC
Vesla var 7 timer gammel
Mannen synes ikke det er like knall-fantastisk når han "ok da, jeg kan ligge litt her med deg og varme deg til vaskemaskina er ferdig, så må jeg få de klærene til tørk siden jeg skal ha det på meg på jobb i morgen" og så neste han sier er "Hva er klokka?" og får et beroligende "fem, vi kan sove en time til" fra meg. "Jeg har ikke stått oppgjen enda!!!!" sa han og spratt ut og fikk klær i tørkeskapet på full fres....
Det hadde vært det beste. "Sara og Lykkelitens terminforum, med litt plass til dere andre også".
Har så mange som strikker til henne-er super heldig!Ja, lue er fint da. Det kan du jo strikke selv!![]()