De som blir raskt gravide tar det aldri til seg. De er jo sikre på at symptomene betyr graviditet, fordi det gjør det jo hver gang de prøver. Det at man kjenner mer etter når man prøver enn resten av livet bryr de seg ikke om. Så. Ja. Da er de jo sikre i sin sak. At vi som har prøvd i evigheten vet at vi får allskens symptomer både før EL og før tr og ja, hurramegrundt hele veien av alle disse hormonene som skal opp og ned. Det er ikke like viktig.
Du vet... alle er forskjellige, og selv om jeg ikke får noen som helst andre tegn før ikm enn at jeg ikke spotter, så betyr jo ikke det at andre ikke kan VITE at de er gravid pga kvalme 2 dpo, for noen kan jo faktisk kjenne det i det egget blir befruktet.
(og jeg har da sett en sånn der oversikt over "hvor tidlig har folk testa positivt" med positiv test 3-4 dpo. Klart det går, vi er jo forskjellige, og foster utvikler seg i ulikt tempo, g never mind at 3-4 dpo er egget i egglederen og blir en xu, man kan SELVSAGT ha festesmerter 4-5 dpo likevel!