Felles skravle 2015

synes egentlig det er litt creepy at HAN sitter der med isen sin og DEN serien.

Jeg synes han var søt jeg. Haha.. Måtte jo le av han. Som sier at han synes de er gale, og at det er fantastisk underholdning at det finnes mennesker som er så fjerne.

Jeg er sååå trøtt. Orker ikke reise meg for å legge meg. Vil sitte her med huleboermannen, men vil egentlig legge meg. Æææææ
He he jeg tvinger meg til å se ferdig idol, men er drittrøtt.. skulle egentlig sove middag, men så satte vi på film istedet..

HAHAHA.. Han mannen i det gamle ekteparet. Favoritt-tv-serien hans er... Tro det eller ei... Svenske Hollywoodfruer. HAHAHAHA.. De har sittet og sett Stjernekamp sammen og spist rekesmørbrød, og så går kona for å lese bok på sengen etter å ha sagt: "Nei, du, det var overraskende. At hun røk ut nå. Ja, nei da tror jeg at jeg legger meg på sengen og leser litt i boken min." De er så søte. Så får mannen sett favoritt-serien som han har tatt opp.
Ha ha ha så nydelig!! Ååh jeg vil også bli søt som gammel ^^

huff.. det høres ikke noe godt ut i det hele tatt! føler med deg!
Takk, det blir bedre etterhvert, merker jo bedring. På sykehuset kunne jeg omtrent ikke sitte :P Godt man kan amme liggende!

Ja, så lenge de tar det til seg så er det jo greit, mer irriterende med folk som ikke tar det til seg...!

De som blir raskt gravide tar det aldri til seg. De er jo sikre på at symptomene betyr graviditet, fordi det gjør det jo hver gang de prøver. Det at man kjenner mer etter når man prøver enn resten av livet bryr de seg ikke om. Så. Ja. Da er de jo sikre i sin sak. At vi som har prøvd i evigheten vet at vi får allskens symptomer både før EL og før tr og ja, hurramegrundt hele veien av alle disse hormonene som skal opp og ned. Det er ikke like viktig.

Men då er det vel på tide å finne senga. Mannen skal løpe Hytteplanmila i mårra, og eg ska ver heiagjeng, så ska forholdsvis tidleg opp (kl 08:30 :P)

Ja, det hjelper jo at man faktisk er kommet like kort som dem, da er man i bedre humør. Det er verre med de som kommer med sånn dritt når man selv er kommet til jeg-gir-opp-antall-dpo (rundt 11-12 hos meg, og ja, rundt det samme hos deg, men av ulike årsaker da).

Sant nok. Men jeg har ikm sent i uken, så derved er de fleste kommet litt lenger enn meg. Og da har ikke ikm-gruppen så mange sånne når jeg er kommet dit

(derimot har de tradisjonelt sett noen som anser min spotting som "sikkert festeblødning")

De som blir raskt gravide tar det aldri til seg. De er jo sikre på at symptomene betyr graviditet, fordi det gjør det jo hver gang de prøver. Det at man kjenner mer etter når man prøver enn resten av livet bryr de seg ikke om. Så. Ja. Da er de jo sikre i sin sak. At vi som har prøvd i evigheten vet at vi får allskens symptomer både før EL og før tr og ja, hurramegrundt hele veien av alle disse hormonene som skal opp og ned. Det er ikke like viktig.
Nei nei de kjenner jo egen kropp.. ja ja blir de gravide med en gang så forsvinner de også fort fra FS :)

Takk, det blir bedre etterhvert, merker jo bedring. På sykehuset kunne jeg omtrent ikke sitte :p Godt man kan amme liggende!
heheh ja det er kjekt.. gjorde det samme..

Sant nok. Men jeg har ikm sent i uken, så derved er de fleste kommet litt lenger enn meg. Og da har ikke ikm-gruppen så mange sånne når jeg er kommet dit

(derimot har de tradisjonelt sett noen som anser min spotting som "sikkert festeblødning")

Jaaa.. Du får vurdere om du skal la være å nevne det i den tråden da. :p

Naaaw! Jeg håper vi også blir sånn, og leier og sånn ^^

Jeg kan kanskje godta å leie når jeg blir gammel, for da blir man jo sånn kald i hendene og svetter ikke lenger. NÅ derimot blir jeg klam i hånden etter omtrent ett sekund, så jeg hater å leie.

11% strøm igjen...!

Back
Topp